آیین رونمایی از صفحه اختصاصی(فهما) خراسان جنوبی
آيين رونمايي از صفحه اختصاصي(فهما) خراسان جنوبي

آیین رونمایی از صفحه اختصاصی(فهما) خراسان جنوبی

آئين رونمايي از صفحه اختصاصي پايگاه اطلاع رساني فهما خراسان جنوبي با حضور مسولين استاني و از طريق ويديو کنفرانس جناب آقاي دکتر ارزاني رئيس محترم ستاد هماهنگي کانونهاي مساجد کشور برگزار گرديد.
شناسه خبر : 11421 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از خراسان جنوبی: آیین رونمایی از صفحه خراسان جنوبی در پایگاه (فهما) امروز دوشنبه 12 خردادماه در محل ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد این استان برگزار شد.

بر پایه این گزارش، در این مراسم مسئولان مختلف استانی از جمله مدیر کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد، معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش، رئیس سازمان فرهنگی و رفاهی شهرداری بیرجند، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف، مدیر کل حوزه هنری، نماینده ورزش و جوانان و اداره کل نهاد کتابخانه ها حضور داشتند و طی برقراری ارتباط زنده تصویری با حجت الاسلام دکتر ارزانی، رئیس ستاد هماهنگی کانونهای مساجد کشور،  صفحه اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی (فهما)خراسان جنوبی به نشانی (khjonobi.fahma.org) رونمایی شد.

 

در ابتدای برگزاری این آیین، حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار»، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان جنوبی، گزارشی از اقدامات کانون‌های فهما در سطح استان ارایه کرد.

در ادامه،  «ناصر نبی زاده»، برنامه ها و اقدامات کانونهای مساجد را مفید و ارزشمند دانست و افزود: پایگاه اطلاع رسانی فهما آثار و توانمندی های کانونهای مساجد را به صورت ملی و استانی تبیین و تشریح می کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: فضای مجازی و فهما شرایط هم افزایی بیشتری را  برای توانمندی و استعداد کانونها مهیا و از بسیاری از موازی کاری ها نیز جلوگیری می کند.

وی پایگاه اطلاع رسانی (فهما) را بستری مناسب برای اطلاع رسانی،تعامل و یکپارچگی دانست و بر معرفی و اطلاع رسانی این پایگاه (فهما) تاکید کرد.

در ادامه این جلسه برخی از حضار  برنامه های کانونهای فرهنگی هنری مساجد را ارزنده و مفید دانستند و پایگاه اطلاع رسانی (فهما)را یکی ازاقدامات خوب جهت هم افزایی و ارتباط و همچنین استفاده از تجارب و تعامل کانونها در سطح ملی و استانی توصیف نمودند.