پایگاه اطلاع رسانی فهما بستر تحقق یکپارچگی میان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است
پايگاه اطلاع رساني فهما بستر تحقق يکپارچگي ميان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور است

پایگاه اطلاع رسانی فهما بستر تحقق یکپارچگی میان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان خراسان جنوبي گفت: پايگاه اطلاع‌رساني کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان جنوبي بستري براي يکپارچگي بين کانون‌ها،حوزه هاي نقد و بررسي و ظرفيت‌شناسي فعاليت کانون‌هاست.
شناسه خبر : 11430 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از خراسان جنوبی، «ناصر نبی‌زاده» پیش از ظهر امروز(12خردادماه) در آئین رونمایی از صفحه اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی فهما در خراسان جنوبی که با حضور مجازی حجت الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و همچنین جمعی از مسئولان استان برگزار شد، اظهار کرد: کانونهای مساجد یک ظرفیت خوب، پیش روی جریانات فرهنگی هنری هستند که از ظرفیت عظیم اندیشه،توان وخلوص نسل جوان بهره مند هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه ظرفیت ایجاد شده در بدنه مساجد در سال های اخیر قابل قیاس با سالهای گذشته نیست،افزود:شناخت عظیم موجود در کانونهای مساجد در یکی دوسال اخیر بهتر شده و هر چه بیشتر به فعل تبدیل شود به جریان سازی فرهنگی بهتر کمک می‌کند.

وی در ادامه به رویداد ملی فهما اشاره کرد و افزود: فهما در تلاش است شبکه ای ملی و یکپارچه از آثار و توانمندی اعضای کانونها را به بخش های مدیریتی مختلف نشان دهد، در طول یکی دو سال اخیربدون شک، با بهره گیری از بستر فهما ظرفیت های کانونهای مساجد از دور و نزدیک در فضای مجازی به ظهور رسیده است.

وی همچنین اجرای طرح ملی راهکار(رزمایش ایمان،همدلی،کار و ایثار رمضان) را در کانون‌های مساجد موثر وارزشمند دانست و گفت: پایگاه اطلاع رسانی فهما نیز بستری برای یکپارچگی بین کانونها و استفاده از تجارب و ظرفیتهای کانونها در سطح ملی و استانی می باشد که امروز افتتاح می شود.

نبی زاده از حمایت مادی و معنوی این اداره کل در برنامه های دهه فجر،دهه کرامت و ولایت،اوقات فراغت،لیگ برتر کتابخوانی و...در سالهای گذشته از کانونهای مساجد خبر داد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی همواره از حمایتهای مادی و معنوی به کانونهای مساجد دریغ نخواهد نمود.وی در پایان به اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت فهما در کانونها تاکید کردند.