حرکت و برنامه های کانونهای مساجد رو به رشد است
حرکت و برنامه هاي کانونهاي مساجد رو به رشد است
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی؛

حرکت و برنامه های کانونهای مساجد رو به رشد است

حجت الاسلام نوفرستي حرکت کانونهاي فرهنگي هنري مساجد را رو به رشد دانست و گفت:با همدلي و برنامه ريزي بيشتر و بهتر ميتوان اين حرکت را شتاب بدهند.
شناسه خبر : 25900 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی «حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی » در بیرجند با اشاره به اینکه مسجد پایگاه مسلمانان است که فرهنگ و ارزش های دینی را مدیون مساجد هستیم، گفت: همه ارکان مساجد از امام جماعت مسجد گرفته تا هیات امناء و کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج می بایست با تدوین برنامه برای پیشبرد اهداف خود از تمام ظرفیت ها استفاده بهینه کنند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر نقش پررنگ کانون‌های فرهنگی هنری و پایگا‌ه‌های بسیج درجذب جوانان ادامه داد: مسئولان این دو نهاد مسجدی با افزایش همدلی و همکاری باید فعالیت خود را برای جذب جوانان بالا ببرند.

وی بیان کرد: یکی از رسالت های کانون های فرهنگی و هنری و پایگاه های بسیج این است که با همکاری و تقسیم کار مناسب از فرصت ها برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان و جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و تبدیل این مکان مقدس به قرارگاه اجتماعی و فرهنگی استفاده کنند.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: کانون های فرهنگی و هنری می توانند با ارتقا و گسترش برنامه های فرهنگی نقش موثری در عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب ایفا کنند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان عملکرد کانون های فرهنگی و هنری در طی این سالها را موفق و رو به رشد ارزیابی کرد و افزود: البته هنوز با تحقق اهداف بلندمدت فاصله وجود دارد که با همدلی، برنامه ریزی مشخص و زمان بندی مناسب می توان این حرکت را شتاب بیشتری بدهند.