از دوشنبه‌های قرآنی تا ترویج فرهنگ شهادت به همت بچه‌های مسجد باقرالعلوم(ع) بیرجند
از دوشنبه‌هاي قرآني تا ترويج فرهنگ شهادت به همت بچه‌هاي مسجد باقرالعلوم(ع) بيرجند
به همت کانون فرهنگی هنری باقر العلوم(ع) بیرجند؛

از دوشنبه‌های قرآنی تا ترویج فرهنگ شهادت به همت بچه‌های مسجد باقرالعلوم(ع) بیرجند

ترويج فرهنگ شهادت و اجراي طرح دوشنبه‌هاي قرآني بخشي از فعاليت هاي کانون فرهنگي و هنري مسجد باقرالعلوم(ع) بيرجند است.
شناسه خبر : 26078 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۳۹

 

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از خراسان جنوبی ،«علی کاربر» با تبریک مبعث رسول گرامی اسلام(ص) به فعالیت های چند ماهه اخیر کانون فرهنگی هنری مسجد باقرالعلوم(ع) بیرجند اشاره کرد و گفت: جلسات هفتگی تدبر در قرآن کریم روزهای دوشنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد باقرالعلوم(ع) بیرجند با بیان اینکه مراسم ولادت و شهادت ائمه اطهار (ع) و مناسبت های ملی و مذهبی با همت بچه های مسجد برگزار شده است، افزود: در این مدت ۱۰  نفر از فعالان عرصه فرهنگی مسجد که در در اجرای برنامه های مختلف به ویژه در ایام شیوع کرونا همکاری بسیار خالصانه ای داشتند، تجلیل شدند.

وی ادامه داد: جلسات هفتگی حفظ و قرائت قرآن کریم در روزهای شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور جوانان و نوجوانان توسط استاد معتمدی برگزار شده است.

کاربر از اجرای طرح تلاوت نور، دعای کمیل و زیارت امین الله به یاد شهدای محله اشاره کرد و افزود: طرح سه شنبه های تکریم در قالب تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگر محله نیز اجرا شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد باقرالعلوم(ع) بیرجند از ثبت نام تعداد زیادی از بچه های این مسجد در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد و بیان کرد: طرح ملی شنبه‌های کتاب نیز با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی با کتاب‌های مفید برگزار شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تجلیل از برگزیدگان مسابقه لیگ برتر کتابخوانی، برگزاری مراسم بزرگداشت مادران و همسران شهدا با همکاری مدیریت فرهنگی دانشگاه پیام نور، تهیه و توزیع ۱۰ سری جهیزیه جهت کمک به ازدواج آسان جوانان و توزیع ۳۰۰ بسته فرهنگی و معیشتی در بین نیازمندان با همکاری کانون و موسسه خیریه مسجد باقرالعلوم(ع) بیرجند از دیگر فعالیت های انجام شده است.