حمایت از فعالیت های اقتصادی خُرد درخواست کانون عماریون از استاندار خراسان جنوبی
حمايت از فعاليت هاي اقتصادي خُرد درخواست کانون عماريون از استاندار خراسان جنوبي
مدیر کانون فرهنگی هنری عماریون علی آباد بیرجند اعلام کرد:

حمایت از فعالیت های اقتصادی خُرد درخواست کانون عماریون از استاندار خراسان جنوبی

محمددوست با بيان اينکه درخواست کانون فرهنگي هنري عماريون بيرجند از استاندار خراسان جنوبي حمايت از فعاليت هاي اقتصادي خُرد است، گفت: بافت جمعيتي اين روستا بيکار هستند و اين نوع فعاليت ها مي تواند به کاهش بيکاري و افزايش درآمد روستاييان کمک کند.
شناسه خبر : 26108 تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی «حجت الاسلام عبد الباسط محمد دوست »اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری عماریون علی آباد لوله بیرجند سال 92 تاسیس شده است و اولویت اول این کانون پرداختن به برنامه های فرهنگی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری عماریون علی آباد لوله بیرجند در ادامه بیان کرد: کمک به نیازمندان و انجام طرح های اقتصادی و کارآفرینی و اشتغال زایی در اولویت های دوم و سوم این کانون قرار دارد.

وی با اشاره به بازدید استاندار خراسان جنوبی از کانون عماریون علی آباد لوله بیرجند گفت: طی جلسه ای که استاندار خراسان جنوبی با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان داشتند گزارشی از فعالیت های کانون عماریون ارائه شد و ایشان ترغیب شدند تا از نزدیک از تولیدات این کانون بازدید کنند.

محمددوست ادامه داد: طی این بازدید تعدادی از محصولات تولیدی شامل حوله بافی و محصولات چرم به نمایش گذاشته شد و ایشان تحسین کردند و از کارگاه های کارآفرینی که توسط کانون عماریون راه اندازی شده بود نیز بازدید کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری عماریون علی آباد لوله بیرجند با بیان اینکه درخواست کانون از استاندار خراسان جنوبی حمایت از فعالیت های اقتصادی خُرد بود، افزود: این نوع فعالیت ها می تواند به کاهش بیکاری در این روستا و افزایش درآمد خانواده ها کمک کند.

وی در ادامه عنوان کرد: به دلیل اینکه کشاورزی و دامداری در روستای علی آباد لوله وجود ندارد بافت جمعیتی آن بیکار هستند و استاندار خراسان جنوبی در این دیدار قول حمایت از طرح های خوب اقتصادی و درآمدزا را دادند.

محمددوست در پایان گفت: استاندار خراسان جنوبی هنگامی که دیدند ظرفیت خوبی برای اشتغال زایی در این کانون وجود دارد توصیه کردند که این روند به صورت تخصصی تر و پیشرفته تر با کمترین هزینه ادامه داشته باشد.