دوره آموزشی «یاوران آسمانی ۳» ویژه زوج‌های جوان در بیرجند برگزار شد
دوره آموزشي «ياوران آسماني ۳» ويژه زوج‌هاي جوان در بيرجند برگزار شد
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری بیرجند خبر داد؛

دوره آموزشی «یاوران آسمانی ۳» ویژه زوج‌های جوان در بیرجند برگزار شد

دهقاني با بيان اينکه دوره آموزشي «ياوران آسماني ۳» ويژه زوج هاي جوان در مسجدالحسين جواديه بيرجند برگزار شد، گفت: هدف از برگزاري اين دوره آشنا شدن زوج هاي جوان با سبک زندگي اسلامي بود.
شناسه خبر : 26180 تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی ،«صادق دهقانی » اظهار داشت: مسجد الحسین(ع) جوادیه بیرجند دارای یک قرارگاه است که مسئولیت آن بر عهده امام جماعت قرار دارد و این قرارگاه شامل ۱۰ کارگروه است که در موضوعات مختلف فعالیت می کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری بیرجند در ادامه بیان کرد: در این قرارگاه به موضوعاتی همچون قرآن، اهل بیت(ع)، خانواده و سبک زندگی، فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال، بصیرت و مطالبه گری، خیریه و نیازمندان و علمی و پژوهشی پرداخته می شود.

وی با اشاره به برگزاری سومین دوره آموزشی زوج های جوان تحت عنوان یاوران آسمانی گفت: این دوره آموزشی به همت مجتمع مسجد الحسین جوادیه بیرجند و کانون فرهنگی هنری شهید مطهری برگزار شد و این دوره آموزشی مختص زوج های جوانی هست که تاریخ عقد آنها مربوط به دو سال اخیر یعنی ۹۸ و ۹۹ بوده است.

دهقانی به هدف از برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ارتقای سطح کیفیت زندگی و آموزش سبک زندگی اسلامی بین زوجین جوان است و در این دوره ۲۰ زوج جوان شرکت کرده بودند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری بیرجند با بیان اینکه در این دوره پنج کارگاه آموزشی به صورت مجزا با حضور اساتید برجسته استانی با موضوعات مختلف برگزار شده است، ادامه داد: در این کارگاه ها به موضوعاتی همچون احکام زناشویی و تفاوت های زن و مرد پرداخته شده است.

وی در پایان بیان کرد: در اختتامیه این دوره آموزشی به همه شرکت‌کنندگان بسته فرهنگی شامل کتاب های آموزشی و سی های آموزشی و جزوات متنوع و هدایایی نفیسی به رسم یاد بود اهدا شد.