کانون‌های فرهنگی هنری باید برای جامعه نسل ماندگار بسازد
کانون‌هاي فرهنگي هنري بايد براي جامعه نسل ماندگار بسازد
مدیر کل سازمان تبلیغات خراسان جنوبی تاکید کرد؛

کانون‌های فرهنگی هنری باید برای جامعه نسل ماندگار بسازد

حجت الاسلام رضايي با بيان اينکه کانون هاي فرهنگي هنري براي موفق شدن بايد هيئت انديشه ورز داشته باشند، گفت: بدانيد که کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مي توانند در تربيت نسل هاي ماندگار و شناسايي نخبگان بسيار خوب عمل کنند.
شناسه خبر : 26181 تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی، حجت الاسلام «احمد رضایی» امروز (26 اسفند) در دیدار با مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد از رویش های بسیار مهم انقلاب اسلامی هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد برکات بسیار خوبی برای جامعه ایرانی اسلامی و حتی بشریت دارند و امروز یک کانون که در یک روستا فعالیت دارد محدود به جغرافیای خودش نمی شود و با ورود فضای مجازی به زندگی انسان ها این محدودیت ها برداشته شده است و یک کانون می تواند عالم گیر شود.

 

وی با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد را کوچک فرض نکنید، گفت: در برابر کانون ها 2 وظیفه هدایت گری و تسهیل گری بر عهده داریم تا بتوانیم از ظرفیت یک کانون در روستای دور افتاده و مرزی نهایت استفاده را داشته باشیم.

 

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری می توانند مرکزی برای کشف استعدادها باشند، افزود: کانون های فرهنگی در زمینه شناسایی نخبگان می تواند بسیار موثر عمل کنند و بهترین مرکز برای دورهمی جوانان باشند.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد وظیفه دارند افکار جوانان را فعال کنند، ادامه داد: افکار جوانان را جهت دهی کنید و از تجارب کانون های سطح کشور نیز بهره ببرید.

 

وی بیان کرد: باید افق فعالیت های کانون ها روشن شود و مسئولین کانون ها را به خودباوری برسانید تا ارزش کار خود را بدانند و به اجرای فعالیت های ویژه بپردازند.

 

حجت الاسلام رضایی به لازمه موفقیت کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برای رسیدن به موفقیت باید یک هیئت اندیشه ورز شامل نخبگان داشته باشند و به این باور برسند که فعالیت جزیره ای همیشه خوب نیست.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر ایجاد پیوند و همدلی بین همه بخش های فرهنگی مساجد افزود: نمی شود که هر بخش فرهنگی در مسجد کار خودش را انجام بدهد لذا باید همه با هم تجمیع شوند تا آن مسجد بتواند خروجی خوبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری که ظرفیت دارند به سمت تخصصی شدن پیش بروند، ادامه داد: تخصصی کار کردن بیشتر جواب می دهد و تخصصی شدن قطعا برکات خوبی را به دنبال خواهد داشت و بدانید که کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند نسل های ماندگار تربیت کنند.