برگزاری مسابقه پیامکی «تفسیر قرآن کریم» در طول ماه مبارک رمضان
برگزاري مسابقه پيامکي «تفسير قرآن کريم» در طول ماه مبارک رمضان

برگزاری مسابقه پیامکی «تفسیر قرآن کریم» در طول ماه مبارک رمضان

حجت‌الاسلام آئين‌پرست، از برگزاري مسابقه پيامکي «تفسير قرآن کريم» طي ماه مبارک رمضان براي سنين ۱۰ تا ۲۵ سال با هدف آشنايي با معاني و تفاسير قرآن کريم خبر داد.
شناسه خبر : 26804 تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی ،«حجت الاسلام مهدی آئین پرست» اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس طی ماه مبارک رمضان برنامه های مختلف فرهنگی هنری را با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضاهای مجازی و حقیقی برگزار می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس در ادامه گفت: از ابتدای ماه رمضان بحث کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان اعزامی از آستان قدس رضوی در قالب گروه جهادی میقات الرضا(ع) در مسجد برگزار می شود.

وی ادامه داد: این گروه جهادی علاوه بر تلاوت قرآن کریم به موضوعات مختلفی از جمله مراسمات فرهنگی، مشاوره خانواده، بررسی مشکلات فرهنگی و اجتماعی و ثبت نام نیروهای کارآمد جهت خدمت در آستان مبارک و گروه های جهادی می پردازند.

حجت الاسلام آیین پرست با بیان اینکه از ابتدای ماه رمضان تاکنون 50 بسته غذایی و گوشت سفید بین نیازمندان توسط کانون توزیع شده است، افزود: این بسته ها شامل برنج، روغن، رب، چای و شکر و گوشت ماهی بوده است و اعتباری بالغ بر 40 میلیون ریال در این راستا هزینه شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس با اشاره به برگزاری مسابقه پیامکی«تفسیر قرآن کریم» توسط کانون گفت: این مسابقه هر شب از یک جز قرآن کریم برگزار می شود و علاقمندان در سنین 10 تا 25 سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی در پایان عنوان کرد: هدف از اجرای این مسابقه این است که نوجوانان و جوانان علاوه به تلاوت قرآن کریم به بحث تفسیر و معانی آن نیز توجه داشته باشند.