همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) 1200 قرص نان رایگان بین نیازمندان توزیع می‌شود
همزمان با ميلاد امام حسن مجتبي(ع) 1200 قرص نان رايگان بين نيازمندان توزيع مي‌شود
به همت کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) روستای قلعه زری؛

همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) 1200 قرص نان رایگان بین نیازمندان توزیع می‌شود

حجت الاسلام کد خدايي از برگزاري برنامه هاي مختلف فرهنگي هنري در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ۱۲۰۰ قرص نان رايگان همزمان با ميلاد امام حسن مجتبي (ع) به همت خيرين بين خانواده هاي روستا توزيع مي شود.
شناسه خبر : 26805 تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی«حجت الاسلام حسین کدخدایی» با اشاره به اینکه کانون امام سجاد (ع) روستای قلعه زری خوسف در سال ۸۶ راه اندازی شده است، از برگزاری مراسم جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) روستای قلعه زری خوسف با اشاره به توزیع بسته‌های ساده افطاری در آستانه ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا گفت: همچنین قبل از فرارسیدن ماه مبارک رمضان مراسم غبارروبی مسجد با حضور اعضای کانون و اهالی روستا برگزار شد.

حجت الاسلام کد خدایی از برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نیمه ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: همچنین با کمک خیرین، یک هزار قرص نان رایگان در این روز بین اهالی روستا توزیع خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) حفظ سوره یس ویژه نوجوانان و جوانان با همکاری پایگاه مقاومت بسیج را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در ماه مبارک رمضان ذکر کرد و گفت: تلاش کرده‌ایم که برنامه‌های مختلف کانون امام سجاد (ع) به دلیل شیوع کرونا تعطیل نشود و با رعایت حداکثری نکات بهداشتی و یا با استفاده از توان فضای مجازی برگزار شود.

حجت الاسلام کد خدایی امتیاز کانون در سایت بچه‌های مسجد را چهار هزار و ۸۱۸ ذکر کرد و با بیان اینکه این فعالان کانون در ضدعفونی معابر، مساجد و مغازه‌ها همکاری خوبی داشته‌اند، افزود: در این ایام به همت بانوان سه هزار ماسک دوخته و توزیع شده است.

مدیر کانون امام سجاد(ع)  با اشاره به اینکه این کانون رتبه ۱۹ را در سطح شهرستان خوسف دارد، یادآور شد: برگزاری مسابقه نقاشی به صورت مجازی و همچنین تربیت یک حافظ کل قرآن کریم و چندین حافظ جزء سی قرآن از دیگر اقدامات انجام شده در یک سال اخیر است.