مسابقه نقاشی«ماه مهربانی» در طبس برگزار می‌شود
مسابقه نقاشي«ماه مهرباني» در طبس برگزار مي‌شود

مسابقه نقاشی«ماه مهربانی» در طبس برگزار می‌شود

عاملي، از برگزاري برنامه‌هاي مختلف فرهنگي توسط کانون در فضاهاي مجازي و حقيقي با رعايت پروتکل هاي بهداشتي خبر داد و گفت :مسابقه نقاشي با عنوان «ماه مهرباني» براي سنين ۶ تا ۱۳ سال طي ماه مبارک رمضان توسط اين کانون خبر داد.
شناسه خبر : 26806 تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۲

«علی عاملی » در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ی (فهما)، با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای هودر طبس به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این کانون هرساله برنامه های متنوعی را به مناسبت ماه میهمانی خدا در دستور کار خود قرار می دهد، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این برنامه ها لغو شده است و بیشتر آنها از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم(ع) روستای هودر طبس ادامه داد: با این وجود هر روز بعد از نماز مغرب و عشا مراسم جزخوانی قرآن کریم به صورت ترتیل با حداقل جمعیت و با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی  در مسجد توسط کانون برگزار می شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: شب میلاد امام حسن(علیه السلام) مراسم جشن کوتاهی در فضای باز مسجد برگزار خواهد شد و برگزاری مراسم شب های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی نیز در دستور کار کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای هودر طبس قرار دارد.

 

عاملی به بحث همدلی و مواسات در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح با کمک ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی 21 بسته گوشت قرمز بین نیازمندان روستای هودر طبس توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم(ع) روستای هودر طبس با بیان اینکه مسابقه نقاشی با عنوان «ماه مهربانی» طی ماه مبارک رمضان برگزار می شود، ادامه داد: علاقمندان در سنین 6 تا 13 سال می توانند تا پایان ماه مبارک رمضان در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی در پایان عنوان کرد: هدف از برگزاری این مسابقه نقاشی این است که کودکان و نوجوانان به ماه مبارک رمضان و آاداب و رسوم آن و بحث همدلی و مواسات در این ماه بیش از گذشته توجه داشته باشند.