مسابقه نقاشی «ماه مهربانی» در ماه رمضان برگزار می‌شود
مسابقه نقاشي «ماه مهرباني» در ماه رمضان برگزار مي‌شود
به همت کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس؛

مسابقه نقاشی «ماه مهربانی» در ماه رمضان برگزار می‌شود

برهاني با اشاره به اينکه مسابقه نقاشي «ماه مهرباني» به همت کانون طي ماه مبارک رمضان برگزار مي شود، گفت: کودکان و نوجوانان براي شرکت در اين مسابقه تا ۲۳ ارديبهشت ماه مهلت دارند تا آثار خود را به کانون تحويل دهند.
شناسه خبر : 26895 تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی «ابوطالب برهانی » اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس طی ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری برنامه های مختلفی به صورت حضوری و غیرحضوری کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس در ادامه بیان کرد: طی ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم قبل از افطار در کانون برگزار می شود و به صورت مجازی کلاس حفظ قرآن کریم برای نوجوانان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اجرای طرح معرفی مسجد کارآمد گفت: مقرر شده است که در راستای اجرای این طرح به معرفی چهار نفر از فعالین در حوزه تولید صنایع دستی، سنگ تراشی، فرآورده های دامی و غیره در روستا بپردازیم.

برهانی در خصوص اجرای طرح کمک های مومنانه در کانون عنوان کرد: مقرر شده است که حدود 20 بسته غذایی شامل برنج، روغن، رب، حبوبات و ماکارونی و چای توسط کانون در شب ولادت امام حسن(علیه السلام) بین نیازمندان روستای زیرک آباد توزیع شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد طبس با اشاره به اینکه مسابقه نقاشی «ماه مهربانی» به همت کانون طی ماه مبارک رمضان برگزار می شود، گفت: کودکان و نوجوانان برای شرکت در این مسابقه تا 23 اردیبهشت ماه مهلت دارند تا آثار خود را به کانون تحویل بدهند.