۴۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان آسفیچ توزیع می شود
۴۰۰ پرس غذاي گرم بين نيازمندان آسفيچ توزيع مي شود
به همت کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای /اسفیچ؛

۴۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان آسفیچ توزیع می شود

​نظري از اجراي برنامه هاي مختلف فرهنگي هنري به همت فعالان کانون فرهنگي هنري صاحب الزمان (عج) در ايام ماه مبارک خبر داد و گفت : همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبي(ع) ۴۰۰ پرس غذاي گرم بين نيازمندان روستاي آسفيچ درميان طبخ و توزيع مي شود.
شناسه خبر : 26973 تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی «فاطمه نظری » با اشاره به طبخ و توزیع 400 پرس غذای گرم بین یکصد خانوار روستای آسفیچ، گفت: این اقدام با همکاری خیران و کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج)انجام می شود. 

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) آسفیچ درمیان اعتبار برآورد شده برای تحقق این مهم را 8 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: هزینه هر پرس غدای گرم حدود 20 هزار تومان است.

نظری یکی از برنامه های محوری در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) را تجلیل از روزه اولی ها اعلام کرد و افزود: در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) از 2 دختر و یک پسر روزه اولی تقدیر می شود.

وی از دیگر برنامه ها به برگزاری مراسم مولودی خوانی، سخنرانی و خواندن سرود توسط اعضای کانون صاحب الزمان (عج) آسفیچ، آذین بندی مسجد و... اشاره و تأکید کرد: با وجود مشاهده نشدن بیماری کرونا در روستا، مراسم ها با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) آسفیچ درمیان از اقدامات انجام شده از ابتدای ماه مبارک رمضان به توزیع 150 کیلوگرم پیاز رایگان بین 50 خانوار نیازمند اشاره کرد.

به گفته نظری در طول ماه مبارک رمضان مراسم تلاوت قرآن کریم برای بانوان و آقایون قبل و بعد از نماز ظهر در محل حسینیه و مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.