چتر حمایتی بچه‌های مسجد سایه‌سار 100 خانواده نیازمند در بشرویه شد
چتر حمايتي بچه‌هاي مسجد سايه‌سار 100 خانواده نيازمند در بشرويه شد

چتر حمایتی بچه‌های مسجد سایه‌سار 100 خانواده نیازمند در بشرویه شد

قاسميان از توزيع بيش از ۱۰۰ بسته معيشتي از ابتداي ماه رمضان تاکنون توسط کانون بين نيازمندان اين شهرستان در راستاي اجراي رزمايش کمک هاي مومنانه خبر داد.
شناسه خبر : 27048 تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی «محمدرضا قاسمیان » اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری عترت بشرویه در ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی بسیاری را با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور حداقل جمعیت برگزار می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری عترت بشرویه با اشاره به اینکه در ابتدای ماه رمضان ۱۰۷ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در راستای اجرای رزمایش کمک های مومنانه بیش از ۱۰۰ بسته غذایی شامل برنج، رب، ماکارونی، چای و قند و روغن توسط کانون عترت بین نیازمندان توزیع شده است.

وی در خصوص برنامه های ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) عنوان کرد: به این مناسبت گروه سرود نصر به مولودی خوانی و شعرخوانی پرداخت و جشن مختصری با رعایت پروتکل های بهداشتی و حداقل جمعیت در کانون برگزار شد.

قاسمیان با بیان اینکه در طول شب های ماه مبارک رمضان مسابقه قرآنی «ماه خدا» برگزار می شود، ادامه داد: در این مسابقه سنین ۱۰ تا ۳۰ سال می توانند شرکت کنند و در صورت گفتن پاسخ صحیح سوالات به هر کدام جوایزی اهدا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری عترت بشرویه در پایان عنوان کرد: هدف از برگزاری این مسابقه آشنا کردن و ترغیب نوجوانان و جوانان به سمت مطالعه کتاب های مرتبط با موضوعات قرآنی و دین مبین اسلام است.