مسابقه نقاشی «یاران قدسی سلیمانی» در طبس برگزار می شود
مسابقه نقاشي «ياران قدسي سليماني» در طبس برگزار مي شود
بمناسبت روز قدس؛

مسابقه نقاشی «یاران قدسی سلیمانی» در طبس برگزار می شود

بخشايي از برگزاري مسابقه نقاشي«ياران قدسي سليماني» به مناسبت روز جهاني قدس براي سنين ۹ تا ۱۶ سال خبر داد.
شناسه خبر : 27169 تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی «یوسف بخشایی » اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهدایی دهنو طبس جهت بزرگداشت روز قدس تصمیم گرفته است تا نشست های بصیرتی را برای جوانان و نوجوانان به صورت حضوری و غیرحضوری در فضای مجازی برگزار کند.

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس با بیان اینکه مسابقه نقاشی«یاران قدسی شهید سلیمانی» به مناسبت روز قدس توسط کانون برگزار می شود، افزود: علاقمندان در سنین 9 تا 16 سال تا روز 16 اردیبهشت مهلت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند.

وی به هدف از برگزاری این مسابقه اشاره کرد و گفت: هدف از برگرای این مسابقه نقاشی آشنا کردن کودکان و نوجوانان با نقش شهید سلیمانی در موفقیت های محور مقاومت است و به دنبال این هستیم تا کودکان و نوجوانان بیش از گذشته با قبله اول مسلمین و نحوه تسخیر آن توسط اسرائیل خبیث آشنا شوند.

بخشایی در ادامه بیان کرد: کودکان و نوجوانان امروزی از درک و فهم بالایی برخوردار هستند و علاقه بسیاری برای شناخت شهدا به خصوص سردار سلیمانی دارند.

رابط کانون شهدای دهنو طبس در پایان گفت: پس از بررسی آثار به سه نفر از افرادی که بهترین اثر را ترسیم و نقاشی نمایند همزمان با روز قدس جوایزی اهدا خواهد شد و امیدواریم این نوع مسابقات باعث تشویق کودکان و نوجوانان به سمت محور مقاومت شود.