برگزاری مسابقه پیامکی «انتخابات ۱۴۰۰» به همت کانون مائده آیسک
برگزاري مسابقه پيامکي «انتخابات ۱۴۰۰» به همت کانون مائده آيسک
بمناسبت انتخابات1400؛

برگزاری مسابقه پیامکی «انتخابات ۱۴۰۰» به همت کانون مائده آیسک

بني اسدي از برگزاري مسابقه پيامکي«انتخابات ۱۴۰۰» توسط کانون با هدف بيان اهميت شرکت در انتخابات و نقش آن در تعيين سرنوشت ملت خبر داد.
شناسه خبر : 27717 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی «محمد بنی اسدی »اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری مائده آیسک در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تصمیم گرفته است تا برنامه های مختلفی را برای اعضای کانون برگزار کند.

مسئول فرهنگی کانون مائده آیسک با بیان اینکه تاکنون سه نشست بصیرتی با موضوع انتخابات در کانون برگزار شده است، افزود: این نشست ها به منظور افزایش مشارکت مردم در انتخابات و بیان ویژگی های فرد اصلح برگزار شده است.

وی در ادامه بیان کرد: در سطح شهر پوسترهایی با عناوین انتخابات، سخنان مقام معظم رهبری درباره این موضوع و اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات توسط کانون پخش شده است و نصب 2 بنر نیز با موضوع انتخابات در دستور کار قرار گرفته است.

بنی اسدی با اشاره به اینکه مهم ترین اقدام کانون در زمینه انتخابات برگزاری پویش «حضور باشکوه و انتخاب اصلح» در فضای مجازی است، ادامه داد: در راستای اجرای این پویش اقدام به پخش پوستر، عکس و ویدوئوهایی با موضوع سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات پرداخته شده است.

مسئول فرهنگی کانون مائده آیسک با بیان اینکه مسابقه پیامکی «انتخابات 1400» به همت کانون برگزار می شود، افزود: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و هر روز به پنج نفر از کسانی که جواب صحیح سوالات را ارسال کنند جوایزی اهدا می شود.

وی در ادامه گفت: هدف از برگزاری این مسابقه ترغیب و تشویق کردن مردم به خصوص رای اولی ها به سمت مطالعه کردن در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات و نقش انتخابات در تعیین سرنوشت ملت است.

بنی اسدی در پایان عنوان کرد: با توجه به اینکه بچه های مسجد همواره به پای صندوق های رای می آیند و در انتخابات شرکت می کنند باید کانون ها برای تشویق و ترغیب سایر اقشار باید به میدان بیایند تا آمار مشارکت مردم در انتخابات را افزایش دهند.

کلمات کلیدی: کانون مائده