کانون های فرهنگی هنری در تکاپوی برگزاری یک انتخابات پرشور
کانون هاي فرهنگي هنري در تکاپوي برگزاري يک انتخابات پرشور
به همت ستاد فهمای خراسان جنوبی؛

کانون های فرهنگی هنری در تکاپوی برگزاری یک انتخابات پرشور

حجت الاسلام سبزه کار گفت :برپايي جلسات بصيرت افزايي و روشنگري، اجراي پويش هاي مختلف «حضور باشکوه و انتخاب اصلح» در فضاي مجازي و برگزاري مسابقات مختلف با مضامين انتخابات ۱۴۰۰ و ... از جمله اقدامات فعالان کانون هاي مساجد خراسان جنوبي براي برگزاري يک انتخابات پرشور است.
شناسه خبر : 27718 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۴۲

«حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)  در خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران، نظام مردم سالاری دینی است که از بالاترین مسئول کشور رهبری (به صورت غیرمستقیم) تا شورای اسلامی روستا با نظر مردم انتخاب می‌شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به آیه ۱۱ سوره رعد «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ؛ در حقيقت‏ خدا حال قومى را تغيير نمى‏‌دهد تا آنان حال خود را تغيير دهند» ادامه داد: اکنون بستر آماده است و مردم باید انتخاب کنند و از بین بهترین‌ها، نخبگانی که شورای نگهبان تایید می‌کند یک شخص را به عنوان سکاندار قوه مجریه انتخاب و در شورای اسلامی شهر و روستا نیز با انتخاب افراد شایسته، باعث ارتقای شاخص‌های مختلف شوند.

حجت الاسلام سبزه کار با تاکید بر اینکه این انقلاب متعلق به مردم است و دفاع از آن نیز بر عهده خود مردم است، گفت: حال که چهل سال از عمر بابرکت این انقلاب می‌گذرد، راه رسیدن به کمال از همیشه هموارتر شده است و نیاز به اتحاد ملی و وحدت و انسجام برای ایستادگی هرچه بیشتر در مقابل توطئه‌های دشمنان بیشتر است.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان جنوبی افزود: فشارهای اقتصادی در چند ماه اخیر جای گلایه مردم را از دولتمردان و مسئولان نه نظام باز گذاشته است اما مردم باید دقت کنند و بدانند که قهر با صندوق‌های رای، راه نشان دادن گلایه‌ها نیست چرا که اینگونه با دشمنان همنوا شده‌ایم.

حجت الاسلام سبزه کار بر شناخت حق و انتخاب و رای دادن به آ‌ن تاکید کرد و گفت: از نظر شرعی و عرفی باید در سرنوشت چهار ساله کشور سهیم باشیم و بی تفاوتی نسبت به انتخاب رئیس جمهور برای این کشور، درست نیست.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی تصریح کرد: باید به بیانات رهبر معظم انقلاب توجه کنیم چرا که معظم له افق و اینده کشور را روشن می‌بینند، باید دولتی انقلابی و حز‌ب‌اللهی انتخاب کنیم که نگاه به داخل داشته باشد و با حفظ عزت انقلاب اسلامی ایران، تعاملات بین المللی را مد نظر قرار دهد.

حجت الاسلام سبزه کار تاکید کرد: راه تحقق این مهم،‌ انتخاب فردی اصلح است تا به قوی شدن ایران در تمامی حوزه های دفاعی، اقتصادی، اجتماعی و ... کمک کند و کشور را روی ریل اصلی برگرداند؛ مردم با انتخاب اصلح،‌ دوباره امید به جامعه بر می گردانند و ایرانی قوی را در چهله دوم انقلاب، نظاره گر و زمینه ساز ظهور خواهیم بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از بچه‌ های مسجد خواست برای حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای زمینه‌سازی کنند و با بصیرت افزایی و دعوت چهره به چهره از مردم برای شرکت در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح، ریاست قوه مجریه را با سبد بالایی برای چهار سال انتخاب کنند.

کلمات کلیدی: حضور در انتخابات 1400