حضور پرشور مردم در انتخابات دشمن را وادار به عقب نشینی می کند
حضور پرشور مردم در انتخابات دشمن را وادار به عقب نشيني مي کند
به همت کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند؛

حضور پرشور مردم در انتخابات دشمن را وادار به عقب نشینی می کند

نذري ازبرگزاري نشست هاي بصيرت افزايي توسط کانون خبر داد و گفت: بچه هاي مسجد هميشه گوش به فرمان ولايت بوده و هستند و براي حضور حداکثري مردم در پاي صندوق هاي راي و انتخاب فرد اصلح جلسات بصيرتي متعددي در فضاهاي مجازي و حقيقي برگزار مي نماييم.
شناسه خبر : 27721 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی «مریم نذری » گفت: روشنگری برای شرکت باشکوه مردم در انتخابات، برگزاری نشست های بصیرت افزایی برای انتخاب اصلح، همفکری با صاحبان فکر و اندیشه و سیاستمداران دین مدار در دستور کار قرار دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حججی مسجد امام حسن مجتبی (ع) حاجی آباد بیرجند با تاکید بر اینکه هرچه حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر و پرشورتر باشد، دشمن از اهداف خود عقب نشینی بیشتری می کند، تاکید کرد: شرکت بیشتر و انتخاب فرد اصلح، تاکیدی قاطعانه بر حمایت از نظام و انقلاب و بیانات رهبر معظم انقلاب است.

نذری یادآور شد: مشکلات اقتصادی در سال‌های اخیر موجب گلایه‌های مردم از برخی مسئولان شده است اما این مشکلات و فشارهای اقتصادی، هرگز نباید موجب عدم حضور در پای صندوق‌های رای شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حججی حاجی آباد بیرجند شرکت در تعیین سرنوشت را حق تمامی مردم دانست و یادآور شد: این حق با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح به سرانجام می‌رسد.

 نذری از بچه‌ های مسجد خواست برای حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای زمینه‌سازی کنند و با بصیرت افزایی و دعوت چهره به چهره از مردم برای شرکت در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح، ریاست قوه مجریه را با سبد بالایی برای چهار سال انتخاب کنند.