مسابقه کتابخوانی «اندیشه امام خمینی (ره)» توسط کانون شهید مطهری افین برگزار می شود
مسابقه کتابخواني «انديشه امام خميني (ره)» توسط کانون شهيد مطهري افين برگزار مي شود
به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره)؛

مسابقه کتابخوانی «اندیشه امام خمینی (ره)» توسط کانون شهید مطهری افین برگزار می شود

انوري از برگزاري مسابقه کتابخواني «انديشه امام خميني (ره)» براي سنين ۱۸ تا ۵۰ سال به مناسبت فرارسيدن سالروز رحلت امام راحل خبر داد.
شناسه خبر : 27736 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۸

«غلامعباس انوری» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در خراسان جنوبی  اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین در نظر دارد تا به مناسبت فرارسیدن ایام 15 خرداد و رحلت امام خمینی(ره) برنامه های مختلفی را برگزار کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهیدمطهری روستای افین زیرکوه با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی «اندیشه امام خمینی (ره)» توسط کانون برگزار می شود، افزود: علاقمندان در سنین 18 تا 50 سال می توانند تا 16 خردادماه در این مسابقه شرکت کنند.

وی در ادامه بیان کرد: این مسابقه در راستای طرح شنبه های با کتاب برگزار می شود و سوالات این مسابقه از کتاب «اندیشه های ماندگار امام خمینی(ره)» به نوشته نادر حاجی شمسائی بر گرفته خواهد شد.

انوری به هدف از برگزاری این مسابقه اشاره کرد و گفت: کانون فرهنگی هنری شهید مطهری افین به دنبال این است تا اعضای کانون را با اندیشه های امام خمینی(ره) در خصوص سیاست، تکالیف اجتماعی، اسلام، قرآن کریم، تولید داخلی، جهاد، کمک به مستضعفان و مبارزه با استکبار آشنا کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه در پایان عنوان کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه حتما باید نام و نام خانوادگی خود را ارسال کنند و در پایان بین افرادی که پاسخ صحیح را ارسال کرده اند قرعه کشی برگزار می شود.