مسابقه پیامکی «انتخابات در اندیشه امام خمینی(ره)» توسط کانون مسجد در طبس برگزار می شود
مسابقه پيامکي «انتخابات در انديشه امام خميني(ره)» توسط کانون مسجد در طبس برگزار مي شود
به همت کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس؛

مسابقه پیامکی «انتخابات در اندیشه امام خمینی(ره)» توسط کانون مسجد در طبس برگزار می شود

بخشايي از برگزاري مسابقه پيامکي «انتخابات در انديشه امام خميني(ره)» توسط کانون براي سنين ۱۸ تا ۵۵ سال با هدف آشنا شدن مردم با اهميت شرکت در انتخابات و دستاوردهاي آن از نگاه امام راحل خبر داد.
شناسه خبر : 27869 تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی «یوسف بخشایی » گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس به منظور پرداختن به موضوع انتخابات و حضور حداکثری مردم در این صحنه اقدام به برگزاری نشست های بصیرتی کرده است.

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس در ادامه بیان کرد: تاکنون 2 نشست بصیرتی در خصوص انتخابات توسط کانون در مسجد برگزار شده است و تا روز 28 خرداد نیز سه نشست بصیرتی دیگر به منظور بیان دستاوردهای انتخابات و تاثیر حضور مردم در این صحنه بر روی سرنوشت خوشان و فرزندانشان برگزار می شود.

وی در خصوص تاثیر فضای مجازی بر روی حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس با توجه به اینکه فضای مجازی بخش عمده ای از زندگی مردم را فرا گرفته است بحث پخش عکس، پوستر و فیلم با موضوع انتخبات و اهمیت شرکت در آن را در دستور کار قرار داده است.

بخشایی با بیان اینکه مسابقه پیامکی «انتخابات در اندیشه امام خمینی(ره)» توسط کانون برگزار می شود، افزود: سوالات این مسابقه از وصیت نامه امام راحل بخش مرتبط با انتخابات برگرفته می شود و هدف از برگزاری این مسابقه این است که مردم به خصوص رای اولی ها با اهمیت شرکت در انتخابات بیش از گذشته آشنا شوند.

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس در ادامه بیان کرد: علاقمندان در سنین 18 تا 55 سال می توانند تا 28 خرداد در این مسابقه شرکت کنند و در روز ولادت امام رضا (ع) به برگزیدگان جوایزی به قید قرعه اهدا خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم کانون ها بتوانند با برگزاری نشست های بصیرتی در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح نقش موثری را ایفا کنند.

کلمات کلیدی: حضور مقتدرانه