هشت تن از بانوان زندانی جرائم غیرعمد خراسان جنوبی ‌آزاد می شوند
هشت تن از بانوان زنداني جرائم غيرعمد خراسان جنوبي ‌آزاد مي شوند
به همت کانون های خدمت رضوی در خراسان جنوبی؛

هشت تن از بانوان زندانی جرائم غیرعمد خراسان جنوبی ‌آزاد می شوند

ابراهيمي گفت: تا پايان ماه صفر، زمينه آزادي ۸ مادر زنداني جرائم غيرعمد استان با همکاري خيرين و مردم فراهم مي شود.
شناسه خبر : 27934 تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی، «محمدعلی ابراهیمی» گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های هر ساله دهه کرامت، حضور خدام بارگاه منور رضوی در استان‌ها و نقاط محروم و روستایی است.

دبیر کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حضور خدام رضوی را در استان از ۲۹ خرداد خواهیم داشت، افزود: این خدام در شهرستان‌های شرق و شمال استان حضور پیدا خواهند کرد.

ابراهیمی دیدارهای مردمی، ترویج سنت‌ عقد رضوی در تمامی شهرستان‌ها به صورت نمادین، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان‌ها با هدف روحیه بخشی و همچنین بازدید از کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی را از جمله برنامه‌های خدام رضوی در استان اعلام کرد.

دبیر کانون های خدمت رضوی با تاکید بر اینکه خانواده رکن رکین جامعه است که در شرایط کنونی نیازمند به امیدبخشی و پشتیبانی است، گفت: همزمان با ۲۱ خرداد و در آستانه میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، ویژه ای برنامه‌ای برای بانوان و دختران در بیرجند برگزار می‌شود.

ابراهیمی از آمادگی استان برای اعزام زوجین جوان به مشهد مقدس در صورت اعلام آمادگی آستان قدس رضوی خبر داد و افزود: در تلاش هستیم که تا پایان ماه صفر، زمینه آزادی ۸ مادر زندانی جرائم غیرعمد استان را با همکاری خیرین و مردم فراهم کنیم.

دبیرکانون های خدمت رضوی تجلیل از دخترانی که به سن تکلیف رسیده اند را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت اعلام کرد و یادآور شد: خادمیاران رضوی در ۱۹ کانون تخصصی و ۱۵۰ کانون محله‌ای در استان خراسان جنوبی به محرومان و مردم در بخش‌های مشاوره‌ای، سلامت، قرآنی، مددکاری، تحصیلی و ... خدمات ارایه می‌دهند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: مرحله دوم توزیع سبدهای کالا در قالب طرح سفره‌ای به وسعت ایران همزمان با دهه کرامت با اولویت بیماران صعب‌العلاج و پشت نوبتی‌های کمیته امداد انجام می‌شود.

کلمات کلیدی: بزرگداشت دهه کرامت