۴۰ نفر به اردوی زیارتی مشهد مقدس طی دهه کرامت اعزام می شوند
۴۰ نفر به اردوي زيارتي مشهد مقدس طي دهه کرامت اعزام مي شوند
به همت کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس؛

۴۰ نفر به اردوی زیارتی مشهد مقدس طی دهه کرامت اعزام می شوند

حجت الاسلام آيين پرست گفت: ۴۰ نفر توسط کانون فرهنگي هنري جامع فهالنج طبس به مناسبت فرارسيدن دهه کرامت و در آستانه ميلاد امام رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
شناسه خبر : 28003 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۶:۴۸

حجت الاسلام «مهدی آیین پرست» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در خراسان جنوبی اظهار کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت اقدام به تزئین محله و مسجد کرده اند و مقرر شده است تا برنامه های مختلف دیگری نیز به مناسبت گرامیداشت این ایام در کانون برگزار شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس به ولادت حضرت معصومه(س) اشاره کرد و افزود: به مناسبت بزرگداشت میلاد کریمه اهل بیت(ع) و روز دختر مراسم جشنی با رعایت پروتکل های بهداشتی در کانون به صورت کوتاه برگزار شد.

حجت الاسلام آیین پرست در ادامه بیان کرد: در این مراسم جشن از حدود 10 نفر از دختران برگزیده در بخش های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی عضو کانون تجلیل شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس به بحث توزیع غذای گرم اشاره کرد و گفت: به مناسبت دهه کرامت و به رسم اهل بیت(ع) تصمیم گرفته شده است که 400 پُرس غذای گرم توسط کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس بین نیازمندان توزیع شود.

حجت الاسلام آیین پرست با اشاره به مراسم بزرگداشت میلاد امام رضا(ع) عنوان کرد: مقرر شده است تا جشن میلاد امام رضا(ع) به صورت حضوری و هم چنین در فضای مجازی به همراه سخنرانی و مولودی خوانی برگزار شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس  در پایان در خصوص اعزام اردوی زیارتی به مشهد گفت: حدود 40 نفر توسط کانون به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت به مشهد مقدس اعزام خواهند شد تا روز میلاد امام رضا(ع) در حرم با صفای ایشان حضور داشته باشند.