20 خانواده نیازمند روستای دهنو در دهه کرامت زیر چتر حمایتی بچه های مسجد قرار میگیرند
20 خانواده نيازمند روستاي دهنو در دهه کرامت زير چتر حمايتي بچه هاي مسجد قرار ميگيرند
به همت کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس؛

20 خانواده نیازمند روستای دهنو در دهه کرامت زیر چتر حمایتی بچه های مسجد قرار میگیرند

بخشايي از توزيع ۲۰ بسته معيشتي به ارزش ۲۰ ميليون ريال همزما با دهه کرامت در روستاي دهنو خبر داد.
شناسه خبر : 28042 تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۶:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی «یوسف بخشایی» گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) اقدام به برگزاری مراسم جشنی برای دختران با رعایت پروتکل های بهداشتی کرده است.

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس در ادامه بیان کرد: در راستای اجرای جشن میلاد حضرت معصومه (س) از ۱۵ دختر که تازه به سن تکلیف رسیده اند تقدیر شد و ۵ دختر شاخص در روستا نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی با اشاره به توزیع بسته معیشتی در دهه کرامت توسط کانون گفت: طی این دهه حدود ۲۰ بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیون ریال شامل برنج، حبوبات، ماکارانی، رب ، قند ، چای و روغن بین نیازمندان روستا به همت کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس توزیع می شود.

بخشایی با بیان اینکه مسابقه نقاشی «کریمه اهل بیت(ع)» به همت کانون در دهه کرامت برگزار می شود، افزود: این مسابقه ویژه دختران است و علاقمندان در گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال می توانند تا یک روز قبل از ولادت امام رضا(ع) نقاشی های خود را با محوریت حضرت معصومه (س) به کانون تحویل دهند.

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس در پایان بیان کرد: در روز ولادت امام رضا (ع) نیز مراسم جشنی توسط کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.