میدان داری بچه مسجدی‌ها در انتخابات
ميدان داري بچه مسجدي‌ها در انتخابات
به همت بچه های مسجدی خراسان جنوبی؛

میدان داری بچه مسجدی‌ها در انتخابات

همچنان که صف هاي طولاني پشت درب هاي مساجد براي راي گيري تشکيل شده و بچه هاي مسجد و کانون هاي فرهنگي هنري براي حضور پرشور انتخاباتي تدابير و تدارکاتي را چيده اند تا انتخاباتي سالم و پر شور رقم بخورد.
شناسه خبر : 28191 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۹

ستاد ارتباطات رسانه ای فهما_خراسان جنوبی: امروز ایران سراسر حماسه، شور و اشتیاق است، در روز انتخابات تمامی دلسوزان نظام به ویژه بچه مسجدی ها قدم به قدم برای اعتلای وطن و برای سرافرازی ایران در جشن ملی غرور آفرین انتخابات حضور یافته اند.

امروز روز سرنوشت ساز، روز سرافرازی و عزت ایران و روز انتخات اصلح است؛ امروز روز گرامی داشتن اراده ملی و ارج مندی ایران اسلامی است و در این شور و شعف اعضای کانون های فرهنگی و هنری و بچه های مسجد بیش از پیش حضور چشمگیری دارند.

از ماه های گذشته استکبار و معاندین نظام تبلیغ سوء برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای می کنند ولی کانون های مساجد، بسیجیان و بچه های مسجدیِ دلسوز این انقلاب با برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی و با اعزام گروه هایی به روستاهای دور دست آرمان های انقلاب را برای مردم به ویژه جوانان تبیین کردند، هم اکنون نیز مردم با شعور سیاسی بالا و حضور فعال مشتی محکم بر دهان یاوه گویان زدند و حضور آنها در عرصه سیاسی کشور مثال زدنی است.

بچه های مسجدی و کارگزاران مسجد به ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری و هیئت امنای و پایگاه بسیج مساجد ضمن ضد عفونی مساجد شعب اخذ رای در شب قبل برای انتخابات سالم، این کار را به صورت مرتب در راستای سلامت مردم انجام می دهند که جای قدردانی دارد.

نشست های روشنگری و بصیرت افزایی انتخابات از جمله اقدامات دیگر کانون های مساجد است که طی دو ماه اخیر به بهترین وجه ممکن انجام شده است تا مشارکت حداکثری مردم محقق شود.

برگزاری نشست های بصیرتی انتخاباتی

حجت الاسلام «حسین کدخدایی» مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) روستای قلعه زری خوسف در گفتگو با خبرنگار ستادارتباطات رسانه ای فهما  اظهار کرد: از ابتدای دهه کرامت تجمع بسیجیان در پایگاه‌های بسیج خواهران و برادران روستای قلعه زری با موضوع نشست های بصیرتی برای انتخابات و دهه کرامت به منظور حضور حداکثری مردم و شور انتخاباتی برگزار شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) روستای قلعه زری خوسف با بیان اینکه پنج نفر از اعضای فعال کانون برای برگزاری انتخابات سالم در روستا با مجریان انتخابات همکاری می کنند، گفت: اعضای کانون امام سجاد (ع) در راستای مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات تلاش بی دریغی داشته اند.

حضور بچه های مسجد در روند انتخابات خراسان جنوبی

«دهقانی»، مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد الحسین جوادیه هم در گفتگو با خبرنگار فهما  از حضور پرشور مردم در محل مسجدالحسین جوادیه بیرجند از شعب اخذ رای انتخابات 1400، خبر داد و گفت: تدابیر بچه های مسجد برای برگزاری انتخابات پرشور بدون شک سبب حضور حداکثری می شود.

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد الحسین جوادیه با بیان اینکه از اعضای فعال این کانون، افراد شاخصی در هیئت نظارت و شورای نگهبان در روند برگزاری انتخابات استفاده شده است، افزود: از حدود 15 روز گذشته در راستای حضور حداکثری نشست های بصیرتی و روشنگری در فضای مجازی و چهره به چهره برگزار شده است.

دهقانی با بیان اینکه نقش مساجد با توجه به به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مساجد سنگرهای اسلام هستند، گفت: مساجد باید در هر زمانی نقشی ایفا کنند، در دوران دفاع مقدس وظیفه مساجد اعزام نیرو به جبهه و بعد از آن پرورش جوانان به لحاظ رشد علمی و اعزام نیروهای مدافع حرم بود و امروز نقش کلیدی مساجد آگاهی بخشیدن به مردم برای مشارکت در اصل نظام است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مشارکت و حضور حداکثری مردم در عرصه های سیاسی و آینده ایران کلیدی ترین نقش مساجد است که هر چه پر رنگ ترباشد، موجب اعتلا و اتقدار نظام است.

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد الحسین جوادیه تصریح کرد: کارگاه های بصیرت افزایی 15 روز قبل از انتخابات در محل مسجد محله برگزار و هر شب جلساتی با حضور افراد سرشناس به صورت پرسش و پاسخ برگزار شده است.

تجلیل از رای اولی های روستای کوشکک توسط کانون شهید بهشتی

«نودهی کوشکک» مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی روستای کوشکک درمیان هم وظیفه کانون های مساجد در عرصه انتخابات را روشنگری و تبیین مسائل جامعه عنوان کرد و گفت: در این راستا نشست های بصیرتی انتخابات توسط امام جماعت روستا با هدف انتخابات پرشور برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی روستای کوشکک درمیان گفت: به مناسبت همزمانی دهه کرامت و انتخابات؛ جشن تکلیف سیاسی رای اولی های روستای کوشکک درمیان برگزار و این افراد تجلیل شدند.

شرکت بچه های مسجد در پای صندوق‌های رای با هدف تداوم راه سردار سلیمانی است

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی هم در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما  با بیان اینکه در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران و در طول سال‌های بعد از آن، هر زمان که مردم با بصیرت به میدان آمده اند، همچون سایر انتخابات‌ها، راهپیمایی‌ها و تشییع پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی در دنیا درخشیده‌ایم، افزود: مقام معظم رهبری بارها و بارها در سخنرانی‌هایی که به انتخابات منتهی شد، از مردم خواسته‌اند در پای صندوق‌های رای، حضوری پرشور داشته باشند.

حجت الاسلام سبزه کار با تاکید بر پیاده سازی گفتمان رهبر انقلاب در چله دوم انقلاب، افزود: شرکت بچه های مسجد در پای صندوق‌های رای، معنادار، پرشور و با هدف تداوم راه سردار سلیمانی است.

وی با بیان اینکه هر برگه رای به مثابه بمبی به سمت دشمنان این نظام و انقلاب نشانه می‌رود، ادامه داد: امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهیدان و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب است.

مدیر ستاد فهمای خراسان جنوبی تصریح کرد: نگه داشتن این انقلاب، گاهی هزینه‌هایی از جنس تحریم و گاهی خون و گاهی تحمل برخی از سختی‌ها و مقاومت را به دنبال دارد که حاصل آن، چیزی جز زمینه سازی برای ظهور نیست.

وی در پایان ضمن قدردانی از تمامی بچه‌های مسجد که در روند برگزاری انتخابات، همکاری دارند، یادآور شد: در کنار اهمیت حضور در انتخابات ریاست جمهوری، از شرکت و انتخاب افراد اصلح در شورای شهر و روستا نیز نباید غافل ماند چرا که آبادانی شهر و روستا به این مهم وابسته است.

کلمات کلیدی: حضورآگاهانه