برگزاری مسابقه کتابخوانی «اخلاق و فضائل امام رضا(ع)» طی دهه کرامت
برگزاري مسابقه کتابخواني «اخلاق و فضائل امام رضا(ع)» طي دهه کرامت
به همت کانون فرهنگی هنری سادات بیرجند صورت گرفت:

برگزاری مسابقه کتابخوانی «اخلاق و فضائل امام رضا(ع)» طی دهه کرامت

علي آبادي مسابقه کتابخواني «اخلاق و فضائل امام رضا(ع)» طي دهه کرامت براي سنين ۱۸ سال به بالا با هدف آشنايي با ويژگي ها و فضائل اخلاقي خورشيد هشتم برگزار شد.
شناسه خبر : 28425 تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی « رضا علی آبادی» گفت : کانون فرهنگی هنری سادات بیرجند همزمان با آغاز دهه کرامت اقدام به آذین بندی محله و مسجد کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری سادات بیرجند در ادامه بیان کرد: از ابتدای دهه کرامت بحث توزیع شربت و شیرینی در بین نمازگزاران بعد از نماز مغرب و عشا در دستور کانون قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) گفت: به مناسبت روز دختر یک جشن کوتاه با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کانون فرهنگی هنری سادات برگزار شد و در راستای این جشن به اسامی زهرا و فاطمه و معصومه جوایزی اهدا شد.

علی آبادی با بیان اینکه به مناسبت دهه کرامت برگزاری مسابقه کتابخوانی «اخلاق و فضائل امام رضا(ع)» در دستور کار قرار گرفت، افزود: افراد در سنین 18 سال به بالا می توانند تا یازدهم تیرماه در این مسابقه شرکت کنند و در روز عید سعید قربان به برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری سادات بیرجند به هدف از برگزاری این مسابقه اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقه آشنا کردن جوانان و بزرگسالان با فضائل و ویژگی های اخلاقی امام رضا(ع) در برخورد با خانواده و مردم است.

وی در پایان بیان کرد: برای بزرگداشت میلاد امام رضا(ع) نیز برگزاری یک جشن کوتاه با رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار کانون فرهنگی هنری سادات بیرجند قرار گرفت.

کلمات کلیدی: دهه کرامت دهه کرامت 1400