برنامه های اوقات فراغت کانون شاهچراغ روستای کریزان تشرح شد
برنامه هاي اوقات فراغت کانون شاهچراغ روستاي کريزان تشرح شد
به همت کانون فرهنگی هنری شاهچراغ روستای کریزان؛

برنامه های اوقات فراغت کانون شاهچراغ روستای کریزان تشرح شد

رازي گفت: براي اوقات فراغت تابستان اعضاي کانون مقرر شده است تا کلاس هاي قرآن آموزي، احکام، خياطي، ورزشي و غيره توسط اين کانون اجرا شود.
شناسه خبر : 28445 تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۱

«ناصر رازی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در خراسان جنوبی  اظهار کرد: در کانون فرهنگی هنری شاه چراغ روستای کریزان زیرکوه حدود 360 نفر عضویت دارند و این کانون در همه مناسبت ها فعالیت خوبی تاکنون داشته است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شاه چراغ روستای کریزان زیرکوه در ادامه بیان کرد: برای اوقات فراغت تابستان برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی و قرآنی بسیاری برای اعضای این کانون پیش بینی شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های قرآن آموزی و تجوید در این کانون طی فصل تابستان گفت: در این دوره ها علاقه مندان سنین 7 سال به بالا می توانند شرکت داشته باشند و هدف این است که با قرآن کریم بیش از گذشته آشنا شوند و تاکنون 25 نفر در این کلاس ها شرکت کردند.

رازی در خصوص برگزاری کلاس های احکام اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شاه چراغ روستای کریزان زیرکوه تصمیم گرفته است تا در فصل تابستان کلاس های احکام را برای خواهران برگزار کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شاه چراغ روستای کریزان زیرکوه در ادامه بیان کرد: طی فصل تابستان با همکاری کانون و بسیج پایگاه مقرر شده است تا دوره آموزش خیاطی برای بانوان برگزار شود.

وی در پایان با بیان اینکه برگزاری جشن های اعیاد قربان و غدیر در دستور کار این کانون قرار دارد، افزود: این کانون در نظر دارد تا در دهه امامت و ولایت مسابقات ورزشی و کتابخوانی برای همه سنین برگزار کند.

کلمات کلیدی: فهماي 1400