طرح «من به یادت هستم» در آیسک اجرا می شود
طرح «من به يادت هستم» در آيسک اجرا مي شود
به همت کانون فرهنگی هنری مائده آیسک؛

طرح «من به یادت هستم» در آیسک اجرا می شود

بني اسدي از برگزاري طرح «من به يادت هستم» طي تابستان با هدف نزديک شدن کودکان و نوجوانان به سمت مساجد خبر داد.
شناسه خبر : 28569 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی «محمد بنی اسدی» گفت : کانون فرهنگی هنری مائده آیسک در نظر دارد تا برای اوقات فراغت اعضای کانون، برنامه های مختلفی را  در فضا های مجازی و حقیقی با رعایت پروتک لهای بهداشتی اجرا کند.

مسئول فرهنگی کانون مائده آیسک با بیان اینکه طرح «من به یادت هستم» طی تابستان اجرا می شود، افزود: این طرح در امتداد طرح «من نماز را دوست دارم» است و برای کودکان و نوجوانان 7 تا 14 سال برگزار می شود.

وی در ادامه بیان کرد: این طرح با هدف نزدیک شدن کودکان و نوجوانان به سمت مساجد برگزار می شود و با کمک خیرین و خانواده ها در پایان به این افراد جوایزی اهدا خواهیم کرد.

بنی اسدی ادامه داد: در راستای اجرای طرح«من به یادت هستم» برگزاری نشست های بصیرتی، کلاس های نقاشی و ورزشی و هنری و آموزشی در دستور کار قرار دارد.

مسئول فرهنگی کانون مائده آیسک با بیان اینکه کلاس آموزش زبان عربی برای علاقمندان توسط کانون اجرا می شود، افزود: تاکنون 12 نفر از اعضای کانون با شرکت در این کلاس ها به زبان عربی کاملا مسلط شده اند و این افراد نکات مختلف را از فارسی به عربی ترجمه می کنند و به صورت یک پوستر در فضای مجای پخش خواهند کرد.

وی در پایان گفت: بحث برگزاری کلاس ورزشی اسکیت در دستور کار این کانون قرار دارد و مسابقات والیبال نیز توسط کانون طی تابستان اجرا خواهد شد.

کلمات کلیدی: کانون مائده آيسک