کلاس‌های قرآنی، ورزشی و آموزشی برگزار می‌شود
کلاس‌هاي قرآني، ورزشي و آموزشي برگزار مي‌شود
به همت کانون فرهنگی هنری شهید رحمتی مهرشهر بیرجند؛

کلاس‌های قرآنی، ورزشی و آموزشی برگزار می‌شود

محمد پور از برگزاري کلاس هاي آموزشي، ورزشي، قرآني، مداحي، نقاشي و سبک زندگي سالم توسط کانون در اوقات فراغت تابستان در فضاهاي مجازي و حقيقي با رعايت پروتکلهاي بهداشتي خبر داد.
شناسه خبر : 28650 تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۰۶

«علی محمدپور» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)  در خراسان جنوبی  اظهار داشت: حدود 250 نفر عضو کانون شهید محمدرضا رحمتی بیرجند هستند و این کانون برای اوقات فراغت تابستان در نظر دارد تا برنامه های مختلفی را  در فضاهای مجازی و حقیقی با رعایت تمامی شیوه ها و پروتکل های بهداشتی اجرا کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محمدرضا رحمتی بیرجند با بیان اینکه کلاس احکام توسط کانون برای سنین 9 تا 18 سال در تابستان برگزار می شود، گفت: برگزاری کلاس اصول عقاید دینی برای سنین 15 تا 18 سال طی تابستان در دستور کار این کانون قرار دارد.

وی در ادامه بیان کرد: کانون شهید محمدرضا رحمتی بیرجند در نظر دارد تا کلاس تجوید قرآن برای سنین 14 سال به بالا و کلاس روان خوانی برای کودکان برگزار کند و برگزاری کلاس مداحی برای سنین 9 تا 17 سال و کلاس نقاشی برای سنین 7 تا 10 سال نیز در دستور کار قرار دارد.

محمدپور با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی توسط کانون در اوقات فراغت تابستان گفت: این کانون در نظر دارد تا کلاس های تقویتی و آموزشی دروس زبان خارجه، عربی و علوم و ریاضی را برای پایه های هفتم، هشتم و نهم متوسطه برگزار کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محمدرضا رحمتی بیرجند در خصوص برگزاری کلاس های ورزشی اظهار کرد: این کانون به دنبال برگزاری کلاس های ورزشی آیکیدو یا همان دفاع شخصی و فوتبال برای سنین 8 تا 20 سال در اوقات فراغت تابستان است.

وی با بیان اینکه کلاس سبک زندگی سالم برای خواهران توسط کانون در اوقات فراغت تابستان اجرا می شود، افزود: این کلاس ها برای سنین 15 سال به بالا با محوریت خانواده و سبک زندگی اسلامی برگزار می شود.

محمد پور در پایان عنوان داشت: در صورت بهبود شرایط از نظر شیوع ویروس کرونا این کانون در نظر دارد تا یک اردوی زیارتی و تفریحی برای اعضا برگزار کند.

کلمات کلیدی: کانون شهيد رحمتي