طرح «خانه های بهشتی» در بیرجند اجرا می شود
طرح «خانه هاي بهشتي» در بيرجند اجرا مي شود
به همت کانون انصارالحسین(ع) بیرجند؛

طرح «خانه های بهشتی» در بیرجند اجرا می شود

باقري نژاد از برگزاري طرح «خانه‌هاي بهشتي» با هدف بازسازي و تعمير مسجد امام حسين(ع) بيرجند در طول تابستان خبر داد.
شناسه خبر : 28754 تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۴۷

«قاسم باقری نژاد» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری انصارالحسین بیرجند همزمان با آغاز تابستان اقدام به اجرای طرح «خانه های بهشتی» کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) بیرجند در ادامه بیان کرد: در راستای اجرای این طرح با کمک خیرین بحث بازسازی و تعمیر مسجد امام حسین(ع) بیرجند آغاز شده است چون این مسجد حدود 15 سال می گذرد که بازسازی نشده است.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی در طرح «خانه های بهشتی» گفت: در راستای اجرای این طرح بیش از 2 هزار و 500 مترمربع از دیوار ها وسقف رنگ آمیزی می شود و بحث بهسازی تاسیسات برق و صوت و شستشوی فرش ها در دستور کار قرار دارد.

باقری نژاد در خصوص میزان اعتبار لازم برای اجرای این طرح عنوان کرد: برای شستشوی فرش ها 15 میلیون تومان، رنگ آمیزی 60 میلیون تومان، تاسیاست برق 20 میلیون تومان و پروژکتورها 100 میلیون تومان برآورد شده است که تمامی این هزینه ها با کمک خیرین تهیه می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) بیرجند در پایان بیان کرد: خیرین می توانند کمک های نقدی خود را برای اجرای این طرح به شماره کارت 6037697582315443 واریز کنند و جهت هماهنگی برای کمک حضوری در قالب نیروی کار در مسجد با شماره 09153636876 تماس بگیرند.