برگزاری مسابقه «عروسک‌های بهشتی» به مناسبت هفته عفاف و حجاب
برگزاري مسابقه «عروسک‌هاي بهشتي» به مناسبت هفته عفاف و حجاب
به همت کانون فرهنگی هنری سردار سلیمانی بیرجند؛

برگزاری مسابقه «عروسک‌های بهشتی» به مناسبت هفته عفاف و حجاب

موسوي اول از برگزاري مسابقه «عروسک هاي بهشتي» براي سنين سه تا ۱۰ سال طي هفته عفاف و حجاب با رعايت تمامي پروتکل هاي بهداشتي خبر داد.
شناسه خبر : 28789 تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۹

حجت الاسلام «سیدحمید موسوی اول» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در خراسان جنوبی  اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهید حاج قاسم سلیمانی بیرجند به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزاری مسابقه «عروسک های بهشتی» را با رعایت تمامی پروتکل ها و موازین بهداشتی در دستور کار قرار داده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حاج قاسم سلیمانی بیرجند در ادامه بیان کرد: دختران سه تا 10 سال می توانند تا 20 تیرماه در این مسابقه با محجبه کردن عروسک های خود شرکت کنند و در پایان هفته عفاف و حجاب از برترین ها تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به هدف از برگزاری مسابقه «عروسک های بهشتی» گفت: هدف از برگزاری این مسابقه این است که کودکان با موضوع حجاب و عفاف از همان کودکی آشنا شوند.

موسوی اول با بیان اینکه به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه «مادرانه» توسط کانون برگزار می شود، افزود: در این کلاس ها به موضوع سبک زندگی اسلامی، عفاف و حجاب پرداخته خواهد شد تا مادران در این زمینه با راهکارهای تشویق فرزندان خود آشنا شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حاج قاسم سلیمانی در پایان بیان کرد: برگزاری مسابقاتی مانند «عروسک های بهشتی» برای کودکان می تواند به تشویق و ترغیب کودکان به سمت عفاف و حجاب کمک کند.