برگزاری کلاس های آموزشی در کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس
برگزاري کلاس هاي آموزشي در کانون فرهنگي هنري جامع فهالنج طبس
به همت کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس؛

برگزاری کلاس های آموزشی در کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس

حجت الاسلا آئين پرست از برگزاري کلاس هاي قرآني، آموزشي و حقوقي توسط کانون در اوقات فراغت تابستان براي سنين مختلف در فضاي باز مسجد خبر داد.
شناسه خبر : 28910 تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۰۲

حجت الاسلام «مهدی آیین پرست» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در خراسان جنوبی اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس اجرای برنامه های مختلفی را با رعایت پروتکل های بهداشتی در جهت اوقات فراغت تابستان در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس در خصوص کلاس های اوقات فراغت این کانون در تابستان گفت: در طول تابستان کلاس های کمک آموزشی دروس ریاضی و زبان را برای دوره های هفتم، هشتم و نهم متوسطه با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز مسجد در دستور کار دارد.

وی در ادامه بیان کرد: کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس اقدام به برگزاری کلاس روخوانی و روان خوانی قرآن کریم برای سنین 8 تا 25 سال در طول اوقات فراغت تابستان در فضای باز کرده است.

حجت الاسلام آیین پرست در خصوص برگزاری کلاس های مشاوره گفت: کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس برای اوقات فراغت تابستان بحث برگزاری کلاس های مشاوره با حضور اساتید موسسه نورالثقلین طبس را در دستور کار دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس در پایان بیان کرد: با توجه به اهمیت آشنایی با مسائله حقوقی در جامعه امروزی این کانون تصمیم گرفته است تا کلاس های مشاوره حقوقی عمومی با حضور وکلای دادگستری شهرستان طبس را در طول تابستان اجرا کند.