دوره های حرفه آموزی در اوقات فراغت تابستان برگزار می شود
دوره هاي حرفه آموزي در اوقات فراغت تابستان برگزار مي شود
به همت کانون فرهنگی هنری تربیت طبس؛

دوره های حرفه آموزی در اوقات فراغت تابستان برگزار می شود

گوهري مقدم گفت: دوره هاي حرفه آموزي در کانون با همکاري فني و حرفه اي شهرستان طبس در حال برگزاري است و در پايان براي شرکت کنندگان در اين دوره ها کارت مهارت صادر خواهد شد.
شناسه خبر : 29036 تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۴۱

«علی گوهری مقدم» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری تربیت طبس برای اوقات فراغت تابستان برنامه های مختلفی را در نظر گرفته است.

مدیر کانون فرهنگی هنری تربیت طبس در ادامه بیان کرد: برگزاری دوره های مهارت زندگی، حرفه آموزی و روان خوانی قرآن کریم و کلاس های ورزشی در دستور کار کانون تربیت طبس برای اوقات فراغت تابستان قرار گرفته است.

وی در خصوص دوره های حرفه آموزی گفت: این دوره ها با همکاری فنی و حرفه ای شهرستان طبس در حال برگزاری است و در پایان برای شرکت کنندگان در این دوره کارت مهارت صادر خواهد شد و حدود 65 نفر در رشته های ساختمانی این دوره ها شرکت کردند.

گوهری مقدم ادامه داد: یک کارگاه بلوک زنی برای خانواده زندانیان شهرستان طبس توسط این کانون راه اندازی خواهد شد و درآمد آن به خود این افراد تعلق خواهد گرفت.

مدیر کانون فرهنگی هنری تربیت طبس در خصوص دوره های مهارت های زندگی عنوان کرد: در این دوره ها افراد بالای 18 سال می توانند شرکت کنند و در این دوره ها به هفت مهارت مهم زندگی از جمله خشم و خودکنترلی پرداخته می شود.

وی در پایان با بیان اینکه کانون تربیت به دنبال برگزاری دوره های اشتغال است، افزود: با مشارکت خیرین در مرحله اول مواد اولیه برای تهیه محصولات صنایع دستی به صورت رایگان در اختیار علاقمندان می دهیم و بازار فروش نیز برای این افراد پیدا می کنیم.