پویش «دوچرخه‌های رنگی» توسط کانون حضرت حجت (عج) بیرجند برگزار می شود
پويش «دوچرخه‌هاي رنگي» توسط کانون حضرت حجت (عج) بيرجند برگزار مي شود
به همت کانون فرهنگی هنری حضرت حجت(عج) بیرجند؛

پویش «دوچرخه‌های رنگی» توسط کانون حضرت حجت (عج) بیرجند برگزار می شود

چاپاري از برگزاري پويش دوچرخه هاي رنگي در دهه امامت و لايت خبر داد و گفت:کانون فرهنگي هنري حضرت حجت(عج) در راستاي اين پويش در نظر دارد تا 12 دستگاه دوچرخه به کدوکان يتيم در روز عيد غدير اهدا کند.
شناسه خبر : 29142 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۴

«مهدی چاپاری» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) بیرجند همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت اقدام به آذین بندی مسجد امام حسن عسکری(ع) کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) بیرجند در ادامه بیان کرد: این کانون به مناسبت دهه امامت و ولایت در نظر دارد تا از سادات ساکن در این محله طی مراسمی دیدار و تجلیل داشته باشد.

وی ادامه داد: به مناسبت فرارسیدن عیدسعید غدیرخم مقرر شده است تا جشن بزرگی با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز مسجد توسط کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) بیرجند برگزار شود.

چاپاری با بیان اینکه پویش دوچرخه های رنگی توسط کانون طی دهه امامت و ولایت برگزار می شود، افزود: کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) بیرجند در راستای اجرای این پویش در نظر دارد تا 12 دستگاه دوچرخه به کودکان یتیم در روز عید سعید غدیرخم اهدا کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) بیرجند در پایان گفت: خیرین می توانند با واریز کمک های خود به شماره کارت 6037697610096478 در این امر خداپسندانه شرکت داشته باشند.