تداوم برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت کانون امام حسین (ع) سرایان در طول تابستان
تداوم برگزاري کلاس‌هاي اوقات فراغت کانون امام حسين (ع) سرايان در طول تابستان
با رعایت پروتکل های بهداشتی؛

تداوم برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت کانون امام حسین (ع) سرایان در طول تابستان

طاهر پور از برگزاري کلاسهاي مختلف فرهنگي و هنري در طول تابستان با رعايت تمامي پروتکل هاي بهداشتي خبر داد و گفت: کانون همزمان با آغاز فصل تابستان جهت اوقات فراغت اقدام به برگزاري کلاس هاي مختلفي در حوزه هاي آموزشي، قرآني، هنري، علمي و ورزشي کرده است.
شناسه خبر : 29345 تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۳۹

«علی طاهرپور» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در خراسان جنوبی گفت: کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) سرایان همزمان با آغاز فصل تابستان اقدام به برگزاری کلاس های مختلفی در حوزه های آموزشی، قرآنی، هنری، علمی و ورزشی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) سرایان به کلاس های علمی و آموزشی اشاره کرد و افزود: کلاس های آموزش رایانه، زبان انگلیسی، خلاقیت و تدریس ریاضی و فارسی در این کانون برای اوقات فراغت تابستان در حال برگزاری است.

وی در ادامه بیان کرد: در بخش دینی و فرهنگی نیز این کانون همزمان با آغاز اوقات فراغت تابستان اقدام به برگزاری کلاس های احکام، حفظ جز30، تجوید و روان خوانی قرآن کریم در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی کرده است.

طاهرپور در خصوص کلاس های ورزشی و تفریحی گفت: برگزاری کلاس های والیبال، ژیمناستیک، بازی های محلی و شطرنج نیز توسط کانون امام حسین(ع) سرایان از ابتدای فصل تابستان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کانون امام حسین(ع) سرایان در پایان گفت: برای بانوان علاوه بر کلاس های مذکور در کانون اقدام به برگزاری کلاس های هنری از جمله خطاطی، گلدوزی، جاجیم بافی، بافتنی، خیاطی و نقاشی کرده ایم.