مسابقه کتابخوانی واجب فراموش‌شده به همت ستاد فهما استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود
مسابقه کتابخواني واجب فراموش‌شده به همت ستاد فهما استان خراسان جنوبي برگزار مي‌شود
همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر؛

مسابقه کتابخوانی واجب فراموش‌شده به همت ستاد فهما استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سبزه‌کار، از برگزاري برنامه هاي مختلف فرهنگي و هنري در هفته امر به معروف و نهي از منکر خبر داد و گفت: مسابقه کتابخواني ‌«واجب فراموش شده» همزمان با فرارسيدن ماه محرم و ‌آغاز دهه امر به معروف و نهي از منکر در استان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 29425 تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۳۸

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی «حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار» با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن ماه محرم و همچنین دهه امر به معروف و نهی از منکر قرار داریم، اظهار داشت: فضاسازی مساجد و محلات در آستانه فرارسیدن ماه محرم در دستور کار فعالان کانون‌های مساجد با همکاری ارکان مساجد قرار گیرد.

وی همچنین پیشنهاد تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد استان با حضور ارکان موثر مسجد و با محوریت امام جماعت را داد و افزود: همچنین با توجه به قرار گرفتن در پیک پنجم بیماری کرونا، تلاش شود فعالان کانون های فرهنگی هنری در بحث جریان سازی پیام‌های دهه امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی اقدام کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی افزود: مسابقه کتابخوانی ‌«واجب فراموش شده» همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ‌آغاز دهه امر به معروف و نهی از منکر با محوريت راهبردهای مقام معظم رهبری پيرامون اين دو وظيفه الهی در استان برگزار می شود.

حجت الاسلام سبزه کار در ادامه همچنین از برگزاری نمایشگاه های سیار پوسترچرا امام حسین (ع) تنها ماند و عفاف و حجاب در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در دهه اول محرم خبر داد و گفت: سه کانون «محمد رسول‌الله، سردار سلیمانی و امام هادی (ع)» در گام نخست اقدام به برپایی این نمایشگاه‌ها می‌کنند و در مرحله بعد، دیگر کانون‌های متقاضی می‌توانند این نمایشگاه‌ها را در مساجد خود برپا کنند.

وی با اشاره به برگزاری طرح ملی سه‌شنبه های تکریم و همچنین طرح شنبه‌های با کتاب با محوریت امر به معروف و نهی از منکر و معرفی کتب حوزه قیام عاشورا یادآور شد: مسابقه عکاسی سوگواره شور حسینی نیز همزمان با محرم با هدف ثبت تصاویر ناب عزاداری با گوشی تلفن های همراه برگزار خواهد شد.