برگزاری مسابقه روزنامه دیواری ویژه هفته دفاع مقدس در کانون انصارالحسین(ع) بیرجند
برگزاري مسابقه روزنامه ديواري ويژه هفته دفاع مقدس در کانون انصارالحسين(ع) بيرجند

برگزاری مسابقه روزنامه دیواری ویژه هفته دفاع مقدس در کانون انصارالحسین(ع) بیرجند

باقري نژاد از برپايي نمايشگاه حسرت حضور و برگزاري مسابقه روزنامه ديواري ويژه هفته دفاع مقدس در کانون فرهنگي هنري انصارالحسين مسجد امام حسين(ع) بيرجند خبر داد.
شناسه خبر : 30494 تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۳۷

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی « قاسم باقری نژاد» گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی برنامه های فرهنگی متعددی در کانون فرهنگی هنری انصارالحسین مسجد امام حسین(ع) بیرجند پیش بینی شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین مسجد امام حسین(ع) بیرجند با اشاره به برگزاری محفل سخنرانی و ذکر توسل به اهل بیت(ع) به یاد ۲ شهید والامقام از شهدای محدوده با دعوت از خانواده آنان، گفت: این برنامه تا پایان ماه صفر هر شب بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه دارد.

وی بیان کرد: همچنین دیدار با خانواده شهدا و قرائت زیارت عاشورا در جوار شهدای گمنام از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

باقری نژاد از برپایی نمایشگاه حسرت حضور در ایام هفته دفاع مقدس برپا می شود، ادامه داد: پخش فیلم سه بعدی، افتتاح بازسازی مسجد از دیگر برنامه های است.

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین مسجد امام حسین(ع) بیرجند با اشاره به برگزاری مسابقه روزنامه دیواری ویژه دانش آموزان ۹ تا ۱۵ سال، گفت: این مسابقه با موضوع دفاع مقدس و اربعین است که در قالب گروه های ۲ تا ۳ نفره می توانند روزنامه دیواری تهیه کنند.

وی  با بیان اینکه به گروه های برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد، افزود: علاقه مندان به ثبت نام در مسابقه روزنامه دیواری تا ۳۰ شهریور ماه مهلت دارند نام خانوادگی و سن خود را به شماره ۰۹۱۵۹۶۵۹۰۳۴ پیامک کنند.