تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی/از غبارروبی مزار شهدا تا برگزاری مسابقات مختلف
تشريح برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبي/از غبارروبي مزار شهدا تا برگزاري مسابقات مختلف

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی/از غبارروبی مزار شهدا تا برگزاری مسابقات مختلف

حجت الاسلام سبزه‌کار ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس به برنامه‌هاي ستاد فهما استان خراسان جنوبي به اين مناسبت اشاره کرد و گفت: غبارروبي از مزار شهدا و برگزاري مسابقات مختلف از جمله فعاليت‌هايي است که در سطح استان برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 30553 تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی « حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار» گفت: ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با شعار «ما مقتدریم» در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام سبزه کار با اشاره به اینکه مشارکت در عطرافشانی مزار شهدا همزمان با عصر پنج شنبه توسط کانون‌های مساجد با همکاری سایر ارکان مسجد، اجرای طرح تلاوت نور و اهدای ثواب آن به روح مطهر شهدای محله، تکریم خانواده مطهر شهدا، رزمندگان و ایثاگران و جانبازان در قالب طرح سه‌شنبه های تکریم و دیدار با خانواده معظم شهدایی که کانون‌های فرهنگی هنری مزین به نام شهید آنهاست؛ از جمله برنامه‌های پیشنهادی این ایام است.

مدیر ستاد کانون‌های فهمای استان خراسان جنوبی افزود: معرفی کتب مرتبط با دفاع مقدس در طرح «شنبه های کتاب» و همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع ایثار و شهادت، برپایی نمایشگاه کتاب، عکس و وصیت‌نامه شهدا با محوریت دفاع مقدس در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان از دیگر برنامه‌های پیشنهادی به کانون‌های مساجد استان است.

حجت الاسلام سبزه کار برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع دفاع مقدس در سطح کانون‌های مساجد، استفاده از ظرفیت گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری برای اجرا در مراسم‌های مختلف سطح استان در هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقات نقاشی و خوشنویسی بین فعالان کانون، را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

مدیر ستاد کانونهای فهمای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برگزاری پرسمان جوانان و نوجوانان با موضوع دستاوردهای دفاع مقدس و موضوع ایثار و شهادت به صورت حضوری و مجازی، پخش کلیپ و سرودهای انقلابی بعد از نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء، اجرای طرح مواسات و همدلی و کمک مومنانه در مساجد با جمع آوری کمک و توزیع آن بین نیازمندان محله به یاد شهدا، خوانش کتب دفاع مقدس بین اعضای کانون در قالب گروه‌های مطالعه‌گر و فضای سازی مساجد و محلات از دیگر این برنامه‌هاست.