از برگزاری یادواره شهدا تا مسابقه کتابخوانی به همت شهید مطهری افین
از برگزاري يادواره شهدا تا مسابقه کتابخواني به همت شهيد مطهري افين
در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

از برگزاری یادواره شهدا تا مسابقه کتابخوانی به همت شهید مطهری افین

انوري به برگزاري مسابقه کتابخواني و نقاشي با موضوع دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اين مسابقات با عنوان «چشمه هاي بهشت» براي نوجوانان و کودکان طي هفته دفاع مقدس توسط کانون با رعايت تمامي پروتکل هاي بهداشتي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 30661 تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) ازخراسان جنوبی  «غلامعباس انوری » اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی در دستور کار کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه قرار گرفته است که به صورت حقیقی و مجازی و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار میشود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری افین زیرکوه در ادامه بیان کرد: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با 2 خانواده شهید و 2 تن از جانبازان روستای افین از برنامه های در دستور اجرای این کانون طی هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا گفت: کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس تصمیم گرفته است تا یادواره ای برای بزرگداشت یاد و خاطره 12 شهید این روستا برگزار کند.

انوری به برگزاری مسابقه کتابخوانی و نقاشی با موضوع دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این مسابقات با عنوان «چشمه های بهشت» برای نوجوانان و کودکان طی هفته دفاع مقدس توسط کانون برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری افین زیرکوه بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس 45 جلد کتاب اوسط کانون به کمیته امداد شهرستان زیرکوه اهدا شد تا در اختیار دانش آموزان نیازمند و علاقمند به کتاب قرار گیرد.