200 خانواده نیازمند در سربیشه توسط کانون امام حسن مجتبی(ع) در روز اربعین اطعام میشوند
200 خانواده نيازمند در سربيشه توسط کانون امام حسن مجتبي(ع) در روز اربعين اطعام ميشوند
به همت کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) شهرستان سربیشه؛

200 خانواده نیازمند در سربیشه توسط کانون امام حسن مجتبی(ع) در روز اربعین اطعام میشوند

نکودري گفت: به مناسبت روز اربعين ۲۰۰ پرس غذاي گرم با کمک بهزيستي شهرستان و کانون فرهنگي هنري امام حسن مجتبي (ع) طبخ و بين زائران مسجد ابوالفضل(ع) سربيشه توزيع مي شود.
شناسه خبر : 30662 تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از خراسان جنوبی «جواد نکودری » با اشاره به طبخ 200 پرس غذای گرم با کمک بهزیستی شهرستان در روز اربعین اظهار داشت: این تعداد غذای گرم طبخ شده بین زائران مسجد حضرت ابوالفضل (ع) توزیع خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) سربیشه ارزش هر پرس غذا را 20 هزار تومان اعلام کرد و از دیگر اقدامات انجام شده به توزیع کالابرگ برای دریافت هزار و 200 قرص نان بین نیازمندان شهرستان در هفته گذشته اشاره کرد.

نکودری ارزش این تعداد نان توزیع شده را یک و نیم میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: طبخ و توزیع این تعداد قرص نان با کمک خیران انجام شده است.

وی طبخ و توزیع 300 پرس غذای گرم به ارزش 6 میلیون تومان بین نیازمندان با همکاری خیران را از دیگر اقدامات فعالان کانون امام حسن مجتبی (ع) برشمرد و افزود: این اقدام به مناسبت عیدغدیر و قربان انجام شد.

این مدیر کانون سربیشه به توزیع مواد بهداشتی طی سه مرحله در ایام شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز یکصد بسته و درعید سعید فطر و محرم نیز هر کدام 50 بسته بهداشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

وی ارزش ریالی هر بسته بهداشتی را 70 هزار تومان اعلام کرد و  افزود: در مجموع حدود 14 میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) سربیشه افطاری 450 نفر طی سه مرحله در ماه مبارک رمضان، طبخ و توزیع 300 پرس غذای گرم در شب های احیا، توزیع گوشت نذری ، توزیع 60 بسته گوشت گوسفندی با همت برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س ) قم و... با کمک خیران را از دیگر اقدامات انجام شده از ابتدای سال جاری برشمرد.