کسب مقام دوم شنبه‌های کتاب توسط کانون‌های مساجد خراسان جنوبی
کسب مقام دوم شنبه‌هاي کتاب توسط کانون‌هاي مساجد خراسان جنوبي

کسب مقام دوم شنبه‌های کتاب توسط کانون‌های مساجد خراسان جنوبی

حجت الاسلام سبزه کار از کسب رتبه دوم کشوري در طرح ملي «شنبه هاي کتاب» توسط ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان خبر داد.
شناسه خبر : 30862 تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی « حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار» اظهار داشت: طرح «شنبه‌های کتاب» گامی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و رونق بخشی به کتابخانه‌های مساجد است.

مدیر ستاد کانونهای فهمای خراسان جنوبی آشنایی با کتاب‌های مفید، افزایش سرانه مطالعه و ترویج نهضت مطالعه مفید را از اهداف اجرای طرح ملی شنبه‌های کتاب توسط فعالان کانون‌های فرهنگثی هنری مساجد عنوان کرد و افزود: بر اساس اجرای طرح شنبه‌های کتاب هر هفته یک کتاب به اعضای کانون‌های فرهنگی هنری و نمازگزاران مساجد معرفی می‌شود.

حجت الاسلام سبزه کار اجرای طرح شنبه‌های کتاب را یکی از طرح‌های موثر طرح ملی ایران قوی اعلام کرد و گفت: این طرح موجب معرفی کتب موجود در کتابخانه‌های کانون های فرهنگی هنری به فعالان و نمازگزاران و ترغیب آنها به فرهنگ مطالعه روزانه و تشویق به مطالعه کتب فاخر حوزه چاپ و نشر شده است.

مدیر ستاد کانونهای فهمای خراسان جنوبی در ادامه به کسب رتبه دوم استان خراسان جنوبی در طرح ملی شنبه‌های کتاب اشاره کرد و با تاکید بر اینکه این مهم با همراهی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محقق شده است، ادامه داد: همچنین ۳۶ کانون منتخب و برتر مجری این طرح از سوی ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری کشور معرفی شده اند که نام کانون «امام حسن مجتبی علیه السلام» شهرستان نهبندان نیز در بین این کانون‌ها وجود دارد.

حجت الاسلام سبزه کار یادآور شد: اجرای این طرح در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همچنان ادامه دارد.