مسابقه کتاب‌خوانی «خط عاشقی» به همت کانون خاتم‌الانبیا(ص) بیرجند برگزار می‌شود
مسابقه کتاب‌خواني «خط عاشقي» به همت کانون خاتم‌الانبيا(ص) بيرجند برگزار مي‌شود

مسابقه کتاب‌خوانی «خط عاشقی» به همت کانون خاتم‌الانبیا(ص) بیرجند برگزار می‌شود

بابائيان از برگزاري مسابقه کتاب‌خواني خط عاشقي خبر داد و گفت: اين مسابقه با موضوع ماجراي دلدادگي ۸۱ شهيد با امام مهرباني‌ها به همت کانون فرهنگي هنري خاتم الانبيا(ص) شهرستان بيرجند برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 30898 تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از خراسان جنوبی «محمد رضا بابائیان »گفت: مسابقه کتابخوانی «خط عاشقی» با موضوع ماجرای دلدادگی ۸۱ شهید با امام مهربانی ها به همت کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء و با همکاری و هماهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول الله (ص)، مجتمع فرهنگی مذهبی مسجد حضرت محمد رسول الله (ص) و کانون خدمت محله ای آستان قدس رضوی مسجد حضرت محمد رسول الله (ص) بیرجند برگزار می شود.

با بائیان افزود: مسابقه کتابخوانی خط عاشقی در راستای فعالیت های خودجوش و ابتکاری در رواق کتاب سامانه بچه‌ها مسجد برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) بیرجند اظهار داشت: یکی از مهمترین دلایل انتخاب کتاب خط عاشقی به عنوان منبع مسابقه این هست که موضوع این کتاب با مناسبت های دهه پایانی ماه صفر به ویژه شهادت امام رضا (علیه السلام) متناسب بوده و مطالب این کتاب به صورت خلاصه، کوتاه، جذاب برای نوجوانان و جوانان و بزرگسالان است.

با بائیان آخرین مهلت شرکت در این مسابقه را ۱۶ مهرماه اعلام کرد و گفت: این مسابقه به صورت آنلاین بوده و افرادی که تمایل به شرکت در این مسابقه را دارند می‌توانند جهت دریافت کتاب به صورت رایگان و شرکت در مسابقه به سایت Mcrc99.rzb.ir مراجعه کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء با اشاره به اینکه به قید قرعه به برگزیدگان این مسابقه در شب ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) هدایایی اهدا خواهد شد، یادآور شد: همچنین اعضای گروه سرود این کانون در هفته دفاع مقدس و در آستانه اربعین حسینی، با حضور در قطعه ۲ گلزار شهدای بیرجند به اجرای همخوانی پرداختند.