مسابقه ساخت «آدمک‌های استکبار» به مناسبت ۱۳ آبان برگزار می‌شود
مسابقه ساخت «آدمک‌هاي استکبار» به مناسبت ۱۳ آبان برگزار مي‌شود
به همت کانون فهمای عترت بشرویه؛

مسابقه ساخت «آدمک‌های استکبار» به مناسبت ۱۳ آبان برگزار می‌شود

قاسميان بشرويه گفت: مسابقه ساخت «آدمک هاي استکبار» براي گروه سني ۱۰ تا ۱۷ سال به مناسبت ۱۳ آبان روز استکبارستيزي توسط کانون عترت برگزار مي شود.
شناسه خبر : 31617 تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی «محمد رضا قاسمیان » اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری عترت بشرویه برنامه های مختلفی را به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و 13 آبان روز استکبارستیزی اجرا می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری عترت بشرویه با اشاره به برگزاری مسابقه «آدمک های استکبار» گفت: این مسابقه توسط کانون و با همکاری پایگاه بسیج مقاومت به مناسبت 13 آبان روز استکبارستیزی برگزار می شود.

قاسمیان در ادامه بیان کرد: علاقمندان در گروه سنی 10 تا 17 سال می توانند با ساخت آدمک های استکبار تا 12 آبان در این مسابقه شرکت کنند و آثار خود را به کانون عترت تحویل بدهند.

مدیر کانون فهمای عترت بشرویه به هدف از برگزاری این مسابقه اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقه آشنا شدن نوجوانان با چهره استکباری و جنایتکار آمریکا، اسرائیل و انگلیس است و بدانند که دشمن هیچ گاه نیت خیری برای ایران و ایرانی ندارد.

قاسمیان در پایان عنوان کرد: یک مسابقه نقاشی با عنوان «استکبارستیزی» برای کودکان و نوجوانان نیز به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و روز استکبار ستیزی توسط این کانون برگزار می شود.