سه‌شنبه‌های تکریم خراسان جنوبی میزبان پرستاران شد
سه‌شنبه‌هاي تکريم خراسان جنوبي ميزبان پرستاران شد

سه‌شنبه‌های تکریم خراسان جنوبی میزبان پرستاران شد

مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان جنوبي در راستاي اجراي طرح سه‌شنبه‌هاي تکريم و در آ‌ستانه ميلاد حضرت زينب (س)، از جمعي از پرستاران بيمارستان‌هاي بيرجند تجليل کرد.
شناسه خبر : 33055 تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی: حجت الاسلام «ابراهیم سبزه‌کار»  مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی عصر دیروز (16 آذر) در راستای اجرای طرح سه شنبه های تکریم با پرسنل و پرستاران بیمارستان های امام رضا(ع)، ولی عصر(عج) و بیمارستان ایران مهر شهرستان بیرجند دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: پرستاران به عنوان خدمتگذاران عرصه سلامت امروز مصم تر از همیشه جهت حفظ سلامت مردم تلاش و ایثار می کنند.

مدیر ستاد کانونهای فهمای خراسان جنوبی با اشاره به طرح سه شنبه های تکریم و شکوه مادری گفت: امروز به نمایندگی از بچه های مسجد به مناسبت روز پرستار و در راستای اجرای این طرح تصمیم گرفته شد تا به دیدار مدافعان سلامت بیاییم و از مادران نمونه ای که امر خطیر پرستاری را بر عهده دارند تجلیل کنیم.

حجت الاسلام سبزه کار عنوان کرد: این افراد پیامی را به همه بانوان منتقل می کنند که هم می توان مادر نمونه بود و هم می توان در کنار مادری کردن به انجام وظایف خود در جامعه پرداخت.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه شغل پرستاری بسیار ارزنده است، افزود: پرستاران امروز همچون حضرت زینب (س) با ایثارگری و از خودگذشتگی در خط مقدم سلامت قرار دارند و تمام وقت خود را برای خدمت جامعه گذاشته اند.

گفتنی است؛ در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم از«راضیه مودی» یکی از پرستاران بخش روانپزشکی بیمارستان امام رضا (علیه السلام)، «فاطمه محمدی بید» از پرستاران بیمارستان ولی عصر(عج) و «مهناز شاهوردی» پرستار بیمارستان ایران مهر تجلیل شد.