دیدار با خانواده شهید «اسدزاده» در سه‌شنبه‌های تکریم این هفته خراسان جنوبی
ديدار با خانواده شهيد «اسدزاده» در سه‌شنبه‌هاي تکريم اين هفته خراسان جنوبي

دیدار با خانواده شهید «اسدزاده» در سه‌شنبه‌های تکریم این هفته خراسان جنوبی

در راستاي اجراي طرح سه شنبه‌هاي تکريم، از خانواده شهيد «يحيي اسدزاده» به همت ستاد کانون هاي مساجد خراسان جنوبي تجليل به عمل آمد.
شناسه خبر : 36830 تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی، «محمود رمضانی» سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، «سیدعلی زمزم» معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و «مطهری فر» رئیس بنیاد شهید و ا مور ایثارگران شهرستان بیرجند به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم با خانواده شهید یحیی اسدزاده دیدار کردند.


«محمود رمضانی» در این دیدار با تاکید بر اینکه هدف از این دیدار تکریم مقام شهدا و خانواده این عزیزان است، افزود: آسایش و امنیت امروز ما مدیون خون شهداست؛ امیدواریم ما نیز به عنوان خادمان مردم در هر حوزه ای که فعالیت می کنیم، با اقداماتمان شرمنده خون شهدا نشویم.

همچنین حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع وطن و حرم اظهار داشت: طرح ملی سه‌شنبه های تکریم با هدف تجلیل از خانواده معظم شهدا،‌ جانبازان و ایثارگران اجرا می‌شود.

وی گفت: اجرای این طرح برکات زیادی برای فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سراسر استان به دنبال داشته و دارد.

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی یادآور شد: الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی و همچنین شبکه سازی و جریان سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله از جمله رهاوردها و برکات این دیدارها برای فعالان کانون‌های مساجد است.


گفتنی است، شهید یحیی اسدزاده، از مبارزین انقلابی و از مجاهدین و اسرای دفاع مقدس بوده که در عرصه های فرهنگی و هنری فعالیت داشته و از وی دفتر شعری باقی مانده است.