کلاس‌های اوقات فراغت بچه‌های مسجدبلال مهرشهر بیرجند آغاز شد
کلاس‌هاي اوقات فراغت بچه‌هاي مسجدبلال مهرشهر بيرجند آغاز شد
به همت کانون فرهنگی هنری عاشورا؛

کلاس‌های اوقات فراغت بچه‌های مسجدبلال مهرشهر بیرجند آغاز شد

کلاس هاي اوقات فراغت کانون فرهنگي هنري عاشوراي شهرستان بيرجند در رشته هاي مختلف ديروز (۱ تير) با حضور مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان جنوبي آغاز شد.
شناسه خبر : 38457 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی ، حجت‌الاسلام «ابراهیم سبزه کار»عصر دیروز (۱ تیر) در مراسم افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری عاشورا مسجد بلال حبشی مهرشهر بیرجند با اشاره به آیات سوره شرح «فَإِذَا فَرَغْتَ فَانْصَبْ* وَإِلَى رَبِّكَ فَارْغَبْ» اظهار کرد: اسلام با بیکاری، پلشتی و گذران وقت مخالف است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به نقش مهم مادر در تربیت فرزندان افزود: ارتباط گیری مادر به جامعه پیرامون خود،‌ لقمه حلال، عبادت و راز و نیاز با خداوند و ... در تربیت فرزند نقش مهمی دارد.

به گفته وی، امروزه،‌ برنامه خواب، تفریح و حرفه‌آموزی کودکان و نوجوانان تغییر یافته است به همین دلیل با پیوند نسل جوان با مسجد، برخی از این خلاءها پوشانده شود.

حجت‌الاسلام سبزه کار با تاکید بر اینکه قرآن تاکید کرده است که نسبت به عمر و زمان حریص باشید، یادآور شد: پیامبر گرامی اسلام (ص) به ابوذر فرموده اند همانطور که نسبت به دینار و درهم خود دقت و بخل داری، نسبت به زمان خودت هم، دقت کن.

وی خاطرنشان کرد: اسلام با فطرت انسان‌ها سازگار است و آیین‌نامه‌ای که از سوی خداوند برای انسان‌ها نازل شده است یعنی «قرآن»؛ تمامی برنامه‌ یک زندگی سعادتمندانه در‌ آن گنجانده شده است.

وی با تاکید بر اینکه کلاس های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری عاشورا مسجد بلال حبشی در بخش‌های مختلف قرآنی،‌ دینی و فرهنگی آغاز شده است، از مربیانی که در برگزاری این کلاس‌ها همکاری می‌کنند، قدردانی کرد.