از برگزاری کلاس های آموزشی تا اردوی زیارتی در فصل تابستان
از برگزاري کلاس هاي آموزشي تا اردوي زيارتي در فصل تابستان
به همت کانون شهدای دهنو طبس انجام می شود؛

از برگزاری کلاس های آموزشی تا اردوی زیارتی در فصل تابستان

رابط کانون فرهنگي هنري شهداي دهنو طبس گفت: طي فصل تابستان در راستاي اجراي طرح غني سازي اوقات فراغت کلاس هاي ورزشي، قرآني و نقاشي و اردوي زيارتي به همت کانون فرهنگي هنري شهداي دهنو طبس اجرا خواهد شد.
شناسه خبر : 38591 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۸

«یوسف بخشایی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی اظهار داشت: مساجد به خصوص کانون های فرهنگی هنری می توانند به گذراندن هر چه بهتر اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و جوانان کمک کنند.

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس بیان کرد: کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس همچون سایر کانون های مساجد برگزاری کلاس های مختلف را در راستای طرح غنی سازی اوقات فراغت در دستور کار خود قرار داده است.

وی به کلاس های کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس در ایام تابستان اشاره کرد و گفت: در این ایام به همت کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس کلاس های حفظ قرآن کریم و نقاشی برای سنین پنج تا 12 سال برگزار می شود.

بخشایی درخصوص کلاس های ورزشی عنوان داشت: طی فصل تابستان برگزاری کلاس های ورزشی شامل فوتبال، بسکتبال، والیبال و ... برای جوانان روستای دهنو طبس در دستور کار این کانون فرهنگی هنری قرار گرفته است. 

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس در پایان گفت: طی فصل تابستان اجرای یک اردوی زیارتی نیز در دستور کار داریم و مقرر شده است تا در این راستای اعضای کانون به یکی از روستاهای زیارتی شهرستان ببریم و در حاشیه این اردو مسابقات متعدد نیز برگزار و جوایزی هم اهدا خواهد شد.