مساجد نقش ارزنده‌ای در انسان‌سازی ایفا می‌:نند/تابستان فرصتی برای تربیت نسل جوان
مساجد نقش ارزنده‌اي در انسان‌سازي ايفا مي‌:نند/تابستان فرصتي براي تربيت نسل جوان
امام جمعه زیرکوه تاکید کرد:

مساجد نقش ارزنده‌ای در انسان‌سازی ایفا می‌:نند/تابستان فرصتی برای تربیت نسل جوان

حجت الاسلام صباغيان گفت: مساجد جايگاه ارزنده‌اي در انسان‌سازي داشته و نقش بسزايي در تربيت نسل آينده دارند.
شناسه خبر : 38655 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی، حجت الاسلام «حسن صباغیان» شامگاه(۹ تیر) در مراسم افتتاح کلاس های اوقات فراغت زیرکوه اظهار داشت: مساجد مراکز وصل شدن به خداوند متعال هستند.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه جامعه نیازمند تربیت انسان های بزرگ است، گفت: تا زمانی که مسجد در طراز اسلامی فعال نشود مشکلات جامعه درست نخواهد شد.

وی به ابعاد جدید جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود: در جنگ ادراکی دشمن که پیچیده بزرگ است یکی از مهمترین مراکز که هدف قرار گرفته اند مساجد هستند.

حجت الاسلام صباغیان با تاکید بر اینکه مساجد نقش ارزنده ای را در انسان سازی ایفا می کنند، ادامه داد: اگر مسجد ما مسجدی کند، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه کم خواهد شد.

امام جمعه زیرکوه در خصوص طرح غنی سازی اوقات فراغت عنوان کرد: بهترین زمان برنامه های فرهنگی هنری مساجد فصل تابستان است و هر فعالیتی هم باید پیوست دینی داشته باشد.

وی با بیان اينکه ستاد اوقات فراغت باید برای فرزندان انقلاب و جامعه برنامه درست و دقیق داشته باشد، گفت: نگذاریم یک لحظه از عمرشان به بطالت بگذرد و باید از این فرصت به بهترین نحو برای تربیت انسان های بزرگ در مساجد بهره ببریم.