بهره مندی 1200 خانواده نیازمند خراسان جنوبی از الطاف بچه های مسجدی
بهره مندي 1200 خانواده نيازمند خراسان جنوبي از الطاف بچه هاي مسجدي
با همت بچه های مسجدی؛

بهره مندی 1200 خانواده نیازمند خراسان جنوبی از الطاف بچه های مسجدی

حجت الاسلام سبزه کار گفت: به مناسبت عيد سعيد غدير با همت و مساعدت برنامه سمت خدا،موسسه حضرت خديجه(س) و ستاد کانونهاي فرهنگي هنري مساجد استان 1200 بسته گوشت گوسفندي بين نيازمندان شهرستان بيرجند توزيع شد.
شناسه خبر : 39388 تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی، حجت الاسلام « ابراهیم سبزه‌کار» در مراسم آغاز نوزدهمین مرحله از توزیع گوشت قرمز بین آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا و همچنین نیازمندان مناطق مختلف استان که با حضور مدیران کانون های مساجد برگزار شد، گفت: در این مرحله از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در شهرستان بیرجند، با همکاری مؤسسه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) قم و برنامه سمت خدا، هزار و  200بسته گوشت گرم گوسفندی، برای توزیع بین نیازمندان تهیه شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی افزود: این نوزدهمین مرحله از توزیع گوشت گوسفند بین نیازمندان است که با همت و مساعدت برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) قم در راستای طرح قربانی(ماه ذی الحجه) و بمناسبت عید غدیر  برای سلامتی امام زمان(عج) و دفع بلاها خصوصاً  ویروس کرونا انجام می شود.

حجت الاسلام سبزه کار گفت: در این مرحله نیازمندان  شهرستان بیرجند که قبلاً توسط بچه های مسجد شناسایی و در سامانه موسسه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) قم ثبت شده اند مورد حمایت قرار می گیرند.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی ضمن قدردانی از موسسه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) قم، برنامه تلویزیونی سمت خدا و همه خیرین و واسطینی که تاکنون با حمایت های مادی و معنوی خودشان یاری رسان به نیازمندان و محرومان بوده اند بر ادامه همکاری و مساعدت ها تأکید کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پیش از این نیز  122 رأس گوسفند قربانی و 18هزار بسته گوشت گرم نیز به همت برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) قم  تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.