از برگزاری نشست های بصیرتی تا طرح «اطعام علوی» در کانون امامت بشرویه
از برگزاري نشست هاي بصيرتي تا طرح «اطعام علوي» در کانون امامت بشرويه
طی دهه امامت و ولایت صورت گرفت:

از برگزاری نشست های بصیرتی تا طرح «اطعام علوی» در کانون امامت بشرویه

مدير کانون فرهنگي هنري امامت بشرويه گفت: طي دهه امامت و ولايت برگزاري نشست هاي بصيرتي، مسابقه «غدير؛ سرآغاز امامت»، جشن ازدواج آسان و توزيع ۲هزار پُرس غذاي گرم در راستاي اجراي طرح «اطعام علوي» به همت کانون امامت بشرويه اجرا شد.
شناسه خبر : 39389 تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی «عباس خاکشور» اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه طی دهه امامت و لایت اقدام به اجرای برنامه های مختلف مذهبی، قرآنی و هنری کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه در ادامه بیان کرد: دعوت و استفاده از تلاوت قاری بین المللی حاج «حامد علیزاده» از مشهد مقدس جهت حضور در مسجد برای تلاوت قرآن کریم طی دهه امامت و ولایت از مهمترین برنامه های کانون بوده است.

وی ادامه داد: طی این دهه با توجه به اهمیت موضوع غدیر و امامت و ولایت این کانون اقدام به برگزاری نشست های بصیرتی به منظور تبیین پیام های غدیر کرده است.

خاکشور به برگزاری مسابقه «غدیر؛ سرآغاز امامت» اشاره کرد و گفت: در راستای برگزاری این مسابقه هر شب در مسجد به بیش از یکصد نفر از کودکان جوایزی به همت خیرین و کانون امامت بشرویه اهدا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه در ادامه عنوان داشت: برگزاری مراسم جشن عید غدیر، مراسم ازدواج یکی از اعضای کانون و تزیین و فضاسازی مسجد از دیگر برنامه های این کانون در دهه امامت و ولایت بوده است.

وی در پایان در خصوص طرح «اطعام علوی» گفت: در راستای اجرای این طرح به همت خیرین و کانون امامت طی شب و روز عید غدیر بیش از 2 هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان و عاشقان اهل بیت(ع) توزیع شد.