درخشش گروه سرود کانون امام حسن مجتبی (ع) نهبندان در دهه امامت و ولایت
درخشش گروه سرود کانون امام حسن مجتبي (ع) نهبندان در دهه امامت و ولايت

درخشش گروه سرود کانون امام حسن مجتبی (ع) نهبندان در دهه امامت و ولایت

مدير کانون فرهنگي هنري امام حسن مجتبي(ع) گفت: گروه سرود «سردار آسماني» به مناسبت دهه امامت و ولايت در نماز جمعه نهبندان به اجراي سرود پرداخت.
شناسه خبر : 39446 تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی«ابراهیم رحیمی رومه» ، اظهار کرد: نوجوانان کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبي(ع) همزمان با بزرگترین عید شیعیان، به اجرای برنامه های متنوع و شاد فرهنگی اقدام کردند.

مدیر کانون فرهنگي هنري امام حسن مجتبي(ع) افزود: اجرای گروه سرود از جمله برنامه های این کانون در دهه امامت و ولایت بود که نوجوانان مسجد در قالب گروه سرود نسبت به آن اهتمام داشته اند.


ابراهیم رحیمی رومه تصریح کرد: این گروه سرود متشکل از نوجوانان مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری بوده که در ایام و مناسبت های موالید و شهادت ائمه اطهار(ع) به اجرای برنامه می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: گروه سرود کانون علاوه بر اجرای برنامه در جشن عید غدیر در کانون فرهنگی هنری مسجد، در سایر مراسمات شهرستان از جمله نماز جمعه نیز سرود زیبای خود را اجرا کردند.

مدیرکانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) با بیان اینکه این کانون در سه شبستان و 12 رواق سامانه فهما فعالیت خوبی دارد، افزود: بیش از ۵۰۰ نفر در این کانون عضو و بیشترین فعالیت کانون در شبستان فرهنگ و رواق نور، کتاب، همدلی، رسانه و دانش است.