کانون های فرهنگی هنری به سمت فعالیت های تخصصی سوق یابند
کانون هاي فرهنگي هنري به سمت فعاليت هاي تخصصي سوق يابند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

کانون های فرهنگی هنری به سمت فعالیت های تخصصی سوق یابند

فرخنده با تاکيد بر اينکه تخصصي سازي کانون هاي فرهنگي هنري در دستور کار قرار گيرد، گفت: به عنوان مثال، در هر شهرستان کانون هاي تخصصي در بحث رسانه، مناسبت ها، قراني، هنر، ... ايجاد و بر اساس ماموريت هاي سازماني تقويت شوند.
شناسه خبر : 45527 تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی، علی فرخنده - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی- به همراه حسین رضا نخعی -مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی  دیروزشنبه (۲۰ اسفند) با هدف گرامیداشت و تبریک ۱۸ اسفند،‌ سی‌امین سالگرد تاسیس ستاد هماهنگی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد کشور با کارکنان این نهاد در خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کردند.

وی با اشاره به فعالیت ۶۸۴ باب کانون فرهنگی هنری در سطح استان خراسان جنوبی، افزود: باید تلاش شود که برنامه‌های حوزه فرهنگ با هدف ایجاد شبکه اجرایی با نگاه تمدنی و با هدف تحول آفرینی در این حوزه اجرا شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تحول گاهی با یک ادبیات ساده رخ می دهد، نوع تحول شکل گرفته را هم در اجرای برنامه ها ضروری دانست و گفت: برگزاری جلسات فرهنگی به شکل های گذشته باید در سطح کانون‌های فرهنگی هنری تغییر کند و مدل برنامه ها باید تحولی و خروجی آن مدنظر قرار گیرد.

وی اجرای پویش به یاد شهدا در آستانه فرا رسیدن سال جدید را مورد اشاره قرار داد و گفت: تقویت هوایت ایرانی اسلامی و همچنین بازسازی ساختار فرهنگ و رسانه استان در سال جدید در دستور کار قرار دارد که در قالب‌ برنامه‌های مختلف به این دو هدف دست خواهیم یافت.

فرخنده تشکل سازی در حوزه شادی‌های حلال و تولید محتوا با نگاه انقلابی را مورد تاکید قرار دارد و گفت: تخصصی سازی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تقویت شود؛ در هر شهرستان کانون های تخصصی را در بحث رسانه، مناسبت ها، قرانی، هنر، ... ایجاد و بر اساس ماموریت های سازمانی تقویت کنید

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اجرا هم توجه به مرز مد نظر قرار گرفته و برگزاری رویدادهای مشترک در حوزه اشتراکات دینی و فرهنگی در دستور کار قرار گیرد.